سرلشکر فیروزآبادی:

برگزاری رزمایش‌ها نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برگزاری رزمایش‌ها نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی در همایش سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان گفت: شورای هماهنگی این طرح را براساس چشم‌اندازها و اهداف اجرایی در خدمت‌رسانی به رزمندگان مورد بررسی قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: هیئت وزیران این سند را تصویب کردند و اکنون این طرح در حال اجرایی شدن است. این سند راهبردی شامل رزمندگان مناطق جنگی، کارمندان دولت که در زمان جنگ در مناطق عملیاتی مانده و به کار خود ادامه داده‌اند و همچنین رزمندگان داوطلب است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: رزمندگان ما براساس ایمان و ایثار و اعتقاد به حضرت امام و وزیر انقلابی خود به جبهه‌ها رفتند و از کسی طلبکار نیستند. نظام و دولت جمهوری اسلامی و مسئولان نیروهای مسلح وظیفه خدمت رسانی به این رزمندگان عزیز را دارند و این درخواست رزمندگان نیست، بلکه وظیفه ماست. همه دستگاه‌های اجرایی ما باید در خدمت رزمندگان باشند. رزمندگان ما بسیار زیاد هستند که ان‌شاءالله بزودی به همه آنها کارت رزمندگی اعطا خواهد شد.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: در این جلسه آئین‌نامه شورا مصوب گشت و یک کمیسیون اصلی زیرنظر شورا به وجود آمد تا اقدامات اولیه در جهت خدمت به رزمندگان را انجام دهد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این سند شامل رزمندگان مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق می‌شود، پاسخ داد: در قوانین ما پیش‌بینی خاصی در مورد اوضاع سوریه و عراق نشده، زیرا این جنگ‌ها یک پدیده نوظهور است. منطقه جنگی را ستادکل نیروهای مسلح مشخص می‌کنند.

سرلشکر فیروزآبادی ضمن اشاره به رزمایش موشکی سپاه اظهار داشت: نیروهای مسلح ما بایستی در زمانبندی مشخص شده در ستاد کل رزمایش انجام دهند.

وی در ادامه گفت: وزارت دفاع آزمایشات محصولات خود را در دو مرحله ساخت و زمان تحویل انجام می‌دهد، این رزمایش‌ها نشانی بر زنده بودن قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است، در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا حضور داشتند.


انتهای پیام/
برچسب ها: رزمایش ، مسلح ، فیروزآبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار