بیرجند؛

هلاکت قاچاقچی مواد مخدر

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 202 کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ و هلاکت قاچاقچی مواد مخدر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبيرجند؛ سرهنگ شجاع گفت: صبح امروز مأموران یگان تکاوری دیهوک طبس اخباری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط دو دستگاه موتورسیکلت تریل۶۵۰در مناطق کویری این شهرستان دریافت کردند که دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود : مأموران آثار تردد بجا مانده از قاچاقچیان را در کویر ردزنی کردند و با اطلاعات به دست آمده مسیر تردد سوداگران مرگ را کنترل کردند .

وی گفت : با اعزام چهار تیم رزمی خودرویی و استقرار در مسیر تردد قاچاقچیان در ساعات اولیه بامداد امروز دو دستگاه موتورسیکلت تریل با چراغ خاموش در کمین مأموران قرار گرفتند .

وی افزود : مأموران به سوداگران مرگ دستور ایست دادند که با بی توجهی قاچاقچیان و فرار راکبان موتورسیکلت چند بار با شلیک هوایی به آنان اخطار داده شد .

فرمانده انتظامی اظهار کرد: قاچاقچیان که قصد تسلیم شدن نداشتند با تیراندازی پلیس متوقف شدند که بر اثر اصابت گلوله به یکی از راکبان موتورسیکلت این سوادگر مرگ به هلاکت رسید و موتورسیکلت ها واژگون و سه متهم دیگر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ شجاع خاطر نشان کرد:در بازرسی از موتورسیکلت ها 202 کیلوگرم تریاک کشف شد و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شد .

وی تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در خراسان جنوبی بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت و هیچ نقطه ای از استان محیطی امن برای برای برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.