ترامپ: مطمئن نیستم روبیو نامزد واجد شرایط انتخابات باشد

نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه آمریکا در ادامه تلاش‌هایش برای کنار زدن رقبا، گفت درباره واجدِ شرایط بودن مارکو روبیو مطمئن نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه در مرحله مقدماتی انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا، گفت مطمئن نیست آیا رقیب وی مارکو روبیو واجد شرایط رقابت انتخاباتی هست یا خیر. 

ترامپ اخیرا در توئیتی، پیام توئیتری یکی از طرفدارن خود را بازنشر داده که درآن گفته شده است روبیو، سناتور ایالت فلوریدا از پدر و مادر کوبایی متولد شده و واجد شرایط رقابت برای کسب مقام بالا‌تر نیست. 

ترامپ در پاسخ به سوال‌ای بی‌سی که از وی پرسید آیا به این توئیت باور دارد گفت: من فقط یک توئیت را بازنشر کردم و چندان با وضع مارکو روبیو آشنا نیستیم. وقتی خبرنگار سی بی‌اس ترامپ را به دلیل باز نشر توئیتی که درباره صحت محتوای آن مطمئن نیست تحت فشار قرار داد گفت: من با این کار تلاش کردم باب گفتگو را در این زمینه باز کنم. ترامپ با بیان اینکه در مورد صحت این ادعا مطمئن نیست گفت: منظور من از این کار این بود که اجازه دهیم مردم خود در این زمینه تصمیم بگیرند. 

ترامپ افزود: من ۱۴ میلیون نفر طرفدار در تویی‌تر، فیس بوک و اینستاگرام دارم و گاهی چیزهایی را بازنشر می‌کنم و پیرامون آن گفتگو می‌کنیم و این بسیار جالب است. 

ترامپ پیش‌تر صلاحیت رقیبش تد کروز را که در کانادا و از یک زن آمریکایی متولد شده است زیر سئوال برده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار