ایلام؛

دانشگاه ایلام میزبان نامزدهای انتخاباتی

رئیس دانشگاه ایلام گفت: نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام با پاسخ به سوال های دانشجویان برنامه ها و راهکارهای خود را تشریح می کنند.

به گزارش حوزه اتنخابات گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد علی اکبری با ذکر اینکه پس از اعلام نهایی نامزدهای انتخابات مجلس در این استان، تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام با ستادهای نامزدها برای حضور در دانشگاه تماس گرفتند گفت : 11 نفر از نامزدها برای حضور در دانشگاه و تشریح برنامه های خود اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: برابر قرعه کشی انجام شده نامزدها در دو گروه روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری از ساعت 19 در سالن آیت اله حیدری دانشگاه ایلام به پرسش های دانشجویان پاسخ می دهند.

وی با بیان اینکه نامزدها مهمان دانشجویان و تشکل های دانشجویی هستند، اضافه کرد: این تشکل ها به نمایندگی از جامعه دانشگاهی برنامه پرسش و پاسخ نامزدها را برگزار می کنند.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: تلاش می شود در این برنامه ها بدون جانبداری از نامزد مشخصی راهکارها و برنامه های نامزدها به چالش کشیده شود.

رئیس دانشگاه ایلام تاکید کرد: برای جامعه دانشگاهی بسیار مهم است که بداند نامزدها برای حل کدامیک از مسائل جامعه طرح و برنامه دارد و تا چه اندازه با جغرافیای علمی، اقتصادی و سیاسی و مشکلات استان آشنا هستند.

شش هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی از کاردانی تا دکترا در دانشگاه ایلام تحصیل می کنند.

33 نفر نامزد برای کسب 2 کرسی حوزه انتخابیه ایلام و هفت نامزد نیز برای احراز یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران رقابت می کنند.

حوزه انتخابیه ایلام با دو نماینده شامل شهرستان های ایلام، چرداول، سیروان، ایوان، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه اصلی دهلران با یک نماینده متشکل از شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام همچنین یک سهمیه نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، رای ، مجلس ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.