انقلاب در سپاهان پس از النصر

سپاهان از آستانه رویارویی با تیم النصر در لیگ قهرمانان آسیا در داخل ضد و نقیض‌هایی دارد که به نظرمی‌رسد قدرتی بالاتر از هیئت مدیره آن را اداره می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه سپاهان به عنوان تیمی از تیم‌های پرطرفدار و قدیمی کشورمان و پرچمدار باشگاه‌داری حرفه‌ای در 14 سال اخیر، هفته ها و یا شاید ماه‌هاست با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که جدی ترین بحران برای آن‌ها شرایط اقتصادی ماه‌های گذشته است.
 
باشگاهی که به پرداخت‌های خوب و سر موعد شهرت داشت مدت‌هاست این حسن خود را از دست داده است.
 
چنانچه می توان بحران‌های تیم سپاهان را با شرایط اقتصادی این باشگاه مرتبط دانست.
 
از زمانی که باشگاه در پایان لیگ چهاردهم به جای افزایش دستمزد به دنبال کاهش هزینه پیش رفت و جرقه اختلاف نویدکیا با حسین فرکی بر سر همین مسائل بود. بعد از حضور ایگور استیماچ در سپاهان نیز نه تنها شرایط این تیم بهبود نیافت بلکه شکست‌های تساوی‌های سپاهان روزبه‌روز شرایط را برای این تیم وخیم تر کرد، کار به جایی رسیده که هفته‌ها در تمرینات سپاهان علیه کفعمی و اصغر باقریان و حتی سرمربی کروات این تیم شعارهای تندی سر داده می شود.
 
از عصر دیروز صحبت‌ها درباره تغییرات در کادر فنی سپاهان جدی‌تر شد و قرار به برگزاری نشست میان اعضای هیأت مدیره برای تعیین تکلیف کادر فنی شد.
 
جلسه از اصفهان خبر می‌رسد قدرتی بالاتر از هیأت مدیره باشگاه به اوضاع باشگاه سپاهان ورود کرده تا اقداماتی بزرگتر از تغییر کادر فنی را انجام دهد. تمرین سپاهان ساعت 18 دوشنبه 3 اسفند شروع می شود و ایگور نیز مطابق روزهای گذشته مسئولیت فنی این تیم بر عهده خواهد داشت.
 
قرار است تکلیف سپاهان بعد از پایان بازی سه‌شنبه شب این تیم مقابل النصر امارات مشخص شود اگر نتیجه مطلوب نباشد از سرمربی در بخش مدیریتی این باشگاه نیز تغییراتی را شاهد خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار