بیرجند؛

سرمایه گذاری 19 میلیارد ریالی خیرین در ورزش خراسان جنوبی

دبیر مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی:قریب 19 میلیارد ریال خیرین در ورزش استان سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بيرجند؛ حمیدرضا برومند با بیان این مطلب گفت:6 شهرستان موفق به استفاده از ظرفیت عظیم خیرین شده اند.

وی با بیان اینکه گام های بلندی برای ترویج فرهنگ نیکوکاری و عمل به باقیات صالحات در عرصه ورزش با توجه به آثار و برکات آن برداشته شده است افزود::در اشاعه این فرهنگ،شهرستان های زیرکوه، فردوس، طبس،قاین،خوسف و درمیان عملکرد خوبی داشته اند.


وی حجم سرمایه گذاری ها در عرصه واگذاری پروژه های ناتمام بخش دولتی را یک میلیارد و 100 میلیون تومان عنوان کرد.

دبیر مجمع خیرین ورزش یار اظهار کرد:احداث زمین ورزشی در روستاها،گود باستانی،سالن ورزشی سقف کوتاه و احداث خانه های ورزش روستایی از دیگر برنامه های خیرین در سایر بخش ها بوده است.
برومند خاطرنشان کرد:عمومی سازی و اجتماعی کردن فرهنگ کار خیر در ورزش و جوانان و بهره گیری از همه ظرفیت های بخش های دولتی،غیردولتی و خصوصی از اهداف همه این همایش هاست و امید داریم مقدمات برگزاری هر چه سریعتر آن فراهم شود.
وی عملکرد شهرستان زیرکوه در 4 ماهه نخست سال 94 در این عرصه را بسیار ممتاز خواند و از سایر شهرستان ها به ویژه شهرستان هایی که در این زمینه عملکرد قابل توجهی نداشتند،خواستار بهره گیری از تجارب سایر شهرستان های موفق و با جلب همکاری رسانه ها ، تریبون های نماز جمعه،شناسایی و احصای بانک اطلاعاتی خیرین و برگزاری مجامع خیرین محلی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.