لرستان؛

برخورد پلیس راهور لرستان با رانندگان متخلف در تبلیغات انتخاباتی

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: نصب هرگونه پوستر تبلیغاتی که مانع دید راننده و یا پوشاندن چراغ‌های وسیله نقلیه شود، خلاف قانون است و پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان، مرادی گفت: با توجه به شروع تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بعضا مشاهده می‌شود، رانندگانی اقدام به نصب پوستر تبلیغاتی بر روی شیشه، بدنه و چراغ‌های خودروی خود می‌نمایند که این کار باعث کم شدن دید راننده شده و موجب بروز حوادث رانندگی می‌شود.

وی افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی در این ایام به صورت صد در صدی در معابر و خیابان‌ها حضور دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از ادامه حرکت وسیله نقلیه جلوگیری بعمل می‌آورند.

وی گفت: یکی دیگر از تخلفات، نصب بنر تبلیغاتی در گذرگاه‌های عابر پیاده است که باعث مسدود شدن گذرگاه و واردشدن عابرین به محل سواره رو است که این عمل نیز سنگینی ترافیک، کندی عبور و مرور و احتمال برخورد خودروها با عابران پیاده را در پی خواهد داشت.

مرادی گفت: از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها می‌خواهیم در تبلیغات خود قانون را مد نظر قرار داده، به حقوق دیگران احترام بگذارند، از نصب پوستر بر روی تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی اجتناب کنند و همواره نظم شهری و حق عبور و مرور دیگران را مد نظر قرار دهند، تا انشاءالله شاهد فضای توأم با آرامش و امنیت برای رقابت سالم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.