در مراسم بزرگداشت روز شهید؛

عبدالملک حوثی: مهندس فتنه‌های منطقه آمریکاست/عربستان و داعش ابزارند

رهبر جنبش انصارالله به مناسبت بزرگداشت روز شهید سخنرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه خبری المسیره، "عبدالملک الحوثی،" رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز شهید گفت: روز شهید سالروز تأکید بر ادامه مسیر آزادی، کرامت و عزت است.

 وی گفت: ملت ما در میدانهای جنگ و مقابله با متجاوزان هر روز کاروانی از شهیدان تقدیم می‌کند. مظلومیت شهدای ما نشانه میزان شکست نیروهای رژیم های جنایتکار است.

رهبر جنبش انصارالله افزود: رژیم سعودی خود را به دست نشانده قدرتهای شرور و در رأس آنها آمریکا تبدیل کرده است تا منطقه را ویران سازد.

وی گفت: براساس آموزه های دینی اگر کسی فرد بیگناهی را به قتل برساند گویی کل مردم را به قتل رسانده است. اسرائیل همواره یکی از نمادهای جنایت و کشتار مردم بوده و از مصادیق کشتار افراد بی گناه است که گویی همه مردم را به قتل می رساند.

رهبر جنبش انصارالله گفت: جنایت متجاوزان نشان دهنده این است که این گروه های ظالم دچار شکست اخلاقی شده و زندگی انسان ها را مباح می شمرند.

وی گفت: ما در سالروز شهید دستاوردها و فداکاری های شهدا را یادآور می شویم؛ مسئله ای که بر عزم و اراده و پایداری ما می افزاید تا در برابر چالش ها و خطرات مقاوم باشیم. 

عبدالملک الحوثی گفت: جنایت های شنیعی که متجاوزان در یمن انجام می دهند لعنت و نفرینی برای ظالمانی است که چهره زندگی را سیاه کرده اند و می خواهند واقعیت زندگی را به واقعیتی سرشار از ظلم تبدیل کنند.

وی گفت: شهدا کسانی بودند که در مقابل ظلم و استبداد ایستادند و به مسئولیت خود در قبال دیگران عمل کردند.

الحوثی تصریح کرد: منطقه در تنش و آشوب شدیدی به سر می برد و مهندس این فتنه ها آمریکا است اما عربستان و داعش تنها ابزار هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
الله اگبر /خامنه ای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
بله مهندس فتنه های جهان و بویژه امروز در منطقه ما، اتاق فکر آمریکا و کاخ شیطانی انگلیس است و کافی است نگاهی به فروش سلاح در آمریکا انداخت...اما آیا استکبار جهانی از جهل مردم برای نفوذ و فتنه استفاده نمیکند؟؟...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
ما از مظلوم دفاع می کنیم وبرظالم می تازیم
آخرین اخبار