حاشیه نگاری باشگاه خبرنگاران جوان از یک همایش؛

از تکبیرهای الله اکبر تا رنگی شدن سالن از شال های رنگی دانشجویان!

این روزها حال و هوای شهر تب انتخاباتی دارد از ستادهای انتخاباتی تا همایش های گوناگون در دانشگاه ها، به همین منظور برای پوشش برنامه انتخاباتی راهی دانشگاه تهران شدیم.

از تکبیرهای الله اکبر تا یک رنگی سالن از شال های رنگی دانشجویان!به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها حال و هوای شهر تب انتخاباتی دارد از ستادهای انتخاباتی تا همایش های گوناگون در دانشگاه ها، به همین منظور ما هم راهی دانشگاه تهران شدیم تا در یکی از این همایش های اصلاح طلبان شرکت کنیم. طرفداران زیادی آمده بودند از دانشجویان رشته علوم حقوق سیاسی تا فنی مهندسی پزشکی همگی در شور و هیجان خاصی به سر می بردند!

در ابتدا بعد از  نواخته شدن سرود و تلاوتی چند از آیات قرآن کریم اولین سخنران که یکی از افراد حاضر در لیست صدای ملت بود، برای ایراد سخنرانی به پشت تریبون رفت در این میان دانشجویانی بودند که شال رنگی بر گردن انداخته بودند و بعضی ها هم شال رنگی به بازوی خود بسته بودند.

 بعد از اتمام سخنرانی و در میان هیاهوی دانشجویان، بر روی پرده پرژکتور تصاویری از مجلس سوم تا نهم پخش شد و در میان این تصاویر هر بخش که مربوط به داد و فریادهای اصلاح طلبان بود تکبیری از الله اکبر از دانشجویان بلند می شد.

در حال و هوای دیدن فیلم بودیم که صدایی از یک کلیپ ضبط شده به گوش رسید که با شروع این کلیپ تکبیرهای الله اکبر و فریادها و شعارهای دانشجویان مکرر به گوش می رسید در میان این هیاهو بود که سرلیست صدای ملت وارد سالن شد و همگی با تشویق و درود فرستادن بر پدرش حسابی جمع را شلوغ تر کردند!

در میان شعارها و تکبیرهای دانشجویان آقای سرلیست به جایگاه سخنرانی رفت و با هر پاراگراف سخنرانی وی هیاهو و تکبیرهای دانشجویان بالاتر می رفت  و در نهایت این همایش و حاشیه هایش با  اتمام سخنرانی آقای سرلیست پایان یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار