ملاک انتخاب دوچرخه‌سواران المپیکی ایران

نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری به منظور مشخص شدن نحوه انتخاب نفرات تیم ملی برای اعزام به المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون متشکل از خسرو قمری، خالقی، روشن‌پور، چایچی، داودی، صفرزاده، وفایی، سعیدنامه و ایروانی برگزار شد.

در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، با محوریت انتخاب نفرات تیم ملی کشورمان جهت اعزام به المپیک 2016 ریو رسمیت یافت.

در این نشست مصطفی چایچی به عنوان مدیر تیم‌های ملی برنامه‌های خود را ارائه کرد که پس از بررسی اعضا در نهایت به این منجر شد تا 2 مسابقه لیگ مرحله اول و دوم و یک قهرمانی کشور (با توجه به سوابق ورزشکار) ملاک انتخاب نفرات قرار بگیرد. همچنین مقرر شد تا جهت هماهنگی و تعامل بیشتر با تیم‌های باشگاهی جلسه هماهنگی در هفته آینده با حضور تیم‌های کونتینانتال برگزار و زمان دقیق برگزاری رقابت‌ها مشخص شود.

همچنین قرار شد یک کمیته ویژه عملکرد نفرات منتخب را در طول رقابت‌های تور ایران (آذربایجان) زیر نظر بگیرند.

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) روز 27 دی ماه سهمیه المپیک ایران را به تعداد 3 نفر مورد تأیید قرار داد و مراتب را از طریق ایمیل به کمیته ملی ایران ارسال کرد. سهمیه‌های ایران در المپیک 2016 در بخش تایم‌تریل یک نفر و در بخش جاده 3 نفر(در مجموع 3 نفر) است.
منبع: سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار