آیت‌الله موحدی کرمانی در همایش علما، ائمه جماعات و روحانیت تهران:

لیست ائتلاف اصولگرایان پس از ساعتها بحث و بررسی تنظیم شده است/ هر رای نقش موثری در سرنوشت کشور دارد

رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: لیست ائتلاف اصولگرایان پس از ساعتها بحث و بررسی تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله موحدی کرمانی رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در همایش علما، ائمه جماعات و روحانیت تهران که صبح امروز(سه شنبه) با حضور داوطلبان عضو ائتلاف اصولگرایان برگزار شد، اظهارداشت: لیست اصولگرایان یک‌شبه تهیه و تنظیم نشده است و ساعت ها کار و بحث برای انتخاب این سی نفر داشته ایم.

وی افزود: امتحان سختی در پیش داریم که اگر در این انتخاب پیروز شویم جبران لغزش های گذشته را خواهد کرد و اگر در این مسیر موفق نشویم ممکن است قدم های خیر گذشته هم بر باد رود.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه هر رای می تواند نقش موثری در سرنوشت کشور داشته باشد، گفت: روحانیون و علما باید به مردم و حتی افرادی که به نوعی با مشکلات اقتصادی دست به گریبانند و براساس گلایه خود رغبتی برای حضور در انتخابات ندارند کمک فکری دهند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات بدون شک باعث افزایش امنیت، قدرت نظام و همچنین ترس دشمنان کشور خواهد شد .

رئیس  شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان درباره انتخاب داوطلب اصلاح در انتخابات نیز گفت: معتقدم اگر بک رای درست در صندوق انداخته شود سلامتی نظام برای مدت چهارسال  را تضمین خواهد کرد و چهار سال در مجلس افرادی حضور خواهند داشت که تابع ولایت فقیه و کاردان هستند که ابن امر می تواند اثار خوبی داشته باشد، در غیر اینصورت مسائل جور دیگری رقم خواهد خورد .


وی تاکید کرد : اگر یک رای خوب در صندوق انداخته شود فرد رای دهنده در تصمیمات کشور سهیم خواهد بود و در غیر اینصورت در آثار منفی دیگر سهیم می شود لذا روحانیون باید مردم را در این رابطه ارشاد کنند .

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه روز انتخابات روز طرح گلایه‌ها نیست، افزود: اگر مجلس مطلوبی شکل بگیرد، می تواند جوابگوی تمامی گلایه ها باشد .

رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در حال حاضر در موقعیت خاصی به سر می بریم، بیان داشت : رهبری همواره تاکید دارند که دشمنان به فکر نفوذ در کشور هستند و امریکا م‌خواهد از طریق دو انتخابات مجلس و خبرگان به عرصه سیاسی کشور نفوذ کند .

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان گفت: معتقدم مجلس خبرگان آینده هشت ساله کشور را بیمه خواهد کرد .

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه ما چگونه می توانیم راه نفوذ بیگانگان به کشور را سد کنیم، گفت: معتقدم این مهم تنها در صورت رای سالم و شکل گیری محلس سالم محقق می شود چراکه مجلس سالم به توطئه های دشمن آگاه است .

رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به فهرست 30 نفره اصولگرایان گفت: اصولگرایان حاضر در فهرست 30 نفره تنها راهشان به مجلس ختم نمی شود و  بعد از ورود به مجلس هم برای بسیاری از موضوعات جلساتی را برگزار خواهند کرد که در این جلسات از نیروهای خارج از لیست هم دعوت خواهند داشت .

وی با بیان اینکه گام موثری در تهیه لیست صورت گرفت افزود: بنده به تمام این لیست سی نفره رای خواهم داد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.