بندرعباس؛

برپایی تورهای دریایی پیشرفته در جزیره عجایب هفتگانه

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی تورهای گشت دریایی جزایر خلیج فارس در ایام نوروز ۹۵ از جزیره قشم با شناورهای پیشرفته و استاندارد خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مسعود کرباسچی گفت: گردشگران در این تور می توانند از جزایر لارک، هرمز و هنگام دیدن کنند.

وی افزود: گشت های دریایی درآب های خلیج فارس در گروه های ۵۰ تا ۱۲۰ نفره با هر فروند شناور انجام می شود.

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در تورهای گردشگری کشتی هوایی، جت اسکی، پالاگرایدر و بالن هوایی برای مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است.

کرباسچی افزود: با برگزاری تورهای متعدد گشت دریایی از مقصد قشم به جزایر هرمز، لارک و هنگام این امکان برای گردشگران فراهم شده تا بتوانند در تورهای یک روزه به این جزایر سفر کنند. 

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بهمن امسال نخستین کشتی کف شیشه ای جزیره قشم راه اندازی شد که دارای تجهیزات پیشرفته و استاندارد است و شرایط را برای برگزاری گشت های دریایی لذت بخش تر کرده است.

کرباسچی افزود: این شناور در سه طبقه با رستوران و استراحتگاه ها به گردشگران خدمات رسانی می کند.
معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تا پایان سال سه فروند شناور تفریحی مدرن و استاندارد در جزیره قشم به بهره برداری خواهد رسید.

کرباسچی به افزایش خطوط پروازی به جزیره قشم اشاره کرد و گفت: این امر تاثیر بسزایی در رشد گردشگری جزیره داشته است.
وی گفت: ماه گذشته برای نخستین بار خط پروازی مستقیم از شهرستان های ساری، گرگان، خرم آباد و کرمانشاه به قشم برقرار شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: گردشگری ، قشم ، تور ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.