شهرداری باید نسبت به رفع سد معبر اقدام کند

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید طبق ماده 55 قانون نسبت به رفع سد معبر اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات خود با اشاره به اینکه از سه راه بهارستان تا میدان شهدا بیشتر مغازه‌ها تعطیل و میوه و بساط را با یک چراغ به وسط خیابان‌ها آوردند، اظهار داشت: طبق ماده 55 قانون اعلام شده که شهرداری رسما باید نسبت به رفع سد معبر اقدام کند.

وی با بیان اینکه نیروهایی که در این بخش این وظیفه را در اختیار دارند نیروهای ثابت شهرداری نیستند، افزود: این افراد روز مزد بوده به همین دلیل ممکن است تبانی‌هایی در این خصوص انجام دهند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در هنگام برخورد با عوامل سد معبر با نیروهای شهرداری درگیری ها و مشکلاتی ممکن است رخ دهد، تصریح کرد: اگر از روز اول با افرادی که سد معبر می‌کنند برخورد نشود تعداد این افراد افزایش خواهد یافت.

حقانی با تاکید بر اینکه میدان مرکزی و همه موارد این میدان در اختیار شهرداری تهران است، یادآور شد: تنها مالکیت سرقفلی ها واگذار شده و مابقی کارها به عهده شهرداری تهران است.

وی تاکید کرد: در شهر تهران از محور انقلاب به بالا در همه میادین میوه‌های قاچاق وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار