سپاهان – النصر/اصفهانی‌ها در اندیشه جبران مافات

طلایی پوشان دیار زاینده رود با کسب پیروزی در بازی امروز می‌توانند مرهمی بر زخم‌های خود و هوادارانشان بگذارند.

سپاهان – النصر/اصفهانی‌ها در اندیشه جبران مافات
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور استیماچ سرمربی تیم سپاهان به دنبال نخستین پیروزی شاگردان خود در طول سه ماه گذشته، آن هم در برابر تیم النصر امارات است.

این تیم اصفهانی که در سال 2007 توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، از تاریخ 20 نوامبر موفق به کسب سه امتیاز بازی‌های خانگی در لیگ خلیج فارس نشده است و به همین علت جایگاه مرد کروات با تهدیدی جدی رو به روست. مدیر پیشین تیم ملی کرواسی به طور جدی در اندیشه کسب پیروزی در برابر النصری‌ها ست.

استیماچ اعلام کرده است: "بازیکنان به من اطمینان کامل دارند و مشکلات باشگاه باید در خود باشگاه بررسی و حل شود. در حال حاضر تنها راه برای پیشرفت، حفظ شرایط ایده‌آل و امیدواری برای آینده‌ای بهتر است" او در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال اخراج وی پس از این بازی اعلام کرد:‌ " هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که به این مسئله فکر کنم" 

سپاهانی‌ها در حال حاضر در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ ایران قرار دارند.

استیماچ افزود: " بازی حساسی را پیش رو داریم. ما به دنبال شروعی خوب در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. روزهای گذشته به خوبی تمرین کرده‌ایم و در شرایط خوبی به سر می‌بریم. بازی امروز چیزی بیشتر از یک بازی واقعی است، چرا که انگیزه، افتخار و غرور ما در گرو این بازی است. در حال حاضر ما با مشکلاتی رو به رو هستیم، اما از بخت زیادی برای پیروزی در این بازی برخوردار هستیم.

ما برابر تیمی به میدان خواهیم رفت که سرمربی شایسته‌ای را در اختیار دارد و طبق بررسی‌های ما، النصری‌ها تیمی یکپارچه هستند که در این تیم هر بازیکن وظایف خود را به خوبی می‌داند.

النصر که از سال 2012 برای نخستین بار پا به این میادین می‌گذارد، در لیگ امارات پس از تیم‌های الأهلی و العین در جایگاه سوم قرار دارد.

ایوان جووانوویچ، سرمربی النصر در پی کسب پیروزی در برابر یوزهای پارسی است، اگرچه مرد صربستانی به اطلاعات محدود خود درباره حریف نشان اعتراف کرده است.

وی اعلام کرده است: بسیار خوشحالم از اینکه در یکی از بهترین تورنومنت‌های آسیایی حضور خواهیم داشت. حریفان ما تیم‌های بزرگی هستند و هدف اصلی ما صعود از این گروه است. سپاهان تیم بسیار خوبی است و ما می‌دانیم که بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت. چهار بازیکن خارجی تیم ما نیروی محرک تیم به شمار می‌روند. تمام بازیکنان من برای رقابت در این تورنومنت آمادگی کامل دارند. آن‌ها آمادگی خود را حفظ کرده‌اند تا در شرایط خوبی قرار داشته باشند و قصد دارند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

اما مهمترین نکته در حرف‌های جووانوویچ را می‌توان این جمله دانست: ما از تمام حریفان خود شناخت کافی داریم، اما برای این بازی، اطلاعات کمی از سپاهان در اختیار داریم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار