حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران از 47 همایش ملی و بین‌المللی

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از حمایت این صندوق از 47 همایش ملی و بین المللی با رویکرد نشر دانش و فناوری جدید خبر داد.

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همایش‌های علمی به عنوان یکی از روش‌های علمی و فناورانه برای فرهنگ سازی و ترویج دانش جدید و علم، فناوری و تجارت و یافته‌های تحقیقاتی از دیر باز مورد توجه محققین و دانشمندان بوده است این رو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درصدد است تا از رخدادهای علمی و فناوری کشور حمایت کند.

وی ادامه داد: در همین راستا صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از ابتدای سال جاری تا‌کنون 47 همایش ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری را مورد حمایت قرار داده است.

ضرغام عنوان کرد: آلودگی هوا و صدا معضل اساسی در کلان‌شهرها است و جامعه علمی هر کشوری علاوه بر تولیدات علمی در زمینه‌های پیشرو دنیا باید بر‌اساس نیازهای واقعی در کشور جهت گیری کرده و به تولید محتوای علمی در این زمینه بپردازد از این رو همایش ملی مدیریت آلودگی صدا و صدا برنامه ریزی شده و در چهارمین دوره برگزاری خود از حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران برخوردار شد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تصریح کرد: رویارویی دائمی انسان از بدو ظهور درکره خاکی با مشکلات و معضلات سبب شده است تا جوامع بشری با مشکلات رو به رو شوند در این میان صرع یکی از مخاطرات جدی است که انسان را تهدید می‌کند و هنوز پس از قرن‌ها علل بروز و چگونگی کنترل آن یکی از چالش‌های اصلی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار