اصفهان؛

دیده شدن بانوان فوتبالیست دربرنامه 90

بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان از قرار گرفتن نامش در لیست برترین گلزن ها در برنامه 90 ابراز رضایت کرد .

الهام فرهمند مهاجم تیم فوتبال آینده سازان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص قرار گرفتن نامش در جمع برترین گلزنان فوتبال اظهار داشت:حس خوبی داشتم که نام من در این فهرست قرار گرفت.

وی گفت : برنامه پرطرفدار90 همواره توجه ویژه ایی به فوتبال بانوان دارد،و این موجب خر سندی و خوشحالی من و دیگر بانوان فوتبالیست می شود.

وی گفت:توجه به فوتبال بانوان در برنامه تلوزیونی به ارتقاء سطح کیفی بازیکنان بانوان کمک می کند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان آینده سازان اصفهان ادامه داد:طبیعی است که به دلیل طرفداران پرشمار استقلال و پرسپولیس در سوال پیامکی برنامه90 نظرسنجی ما جایگاهی نداشته باشد اما همین که به فوتبال بانوان اهمیت داده شد روحیه من و هم تیم هایم را تقویت کرد .

فرهمند در پاسخ به این سوال که آیا تیم آینده سازان به دیل مشکلات مالی قصد کناره گیری از لیگ برتر فوتبال بانوان را دارد،اظهار داشت: بازیکنان ما چند ماهی است که مبلغ قرار دادشان را دریافت نکرده اند و من هم تنها 12 درصد از پول خود را گرفته ام .

وی گفت : دریافت نکردن مبلغ قرار داد بازیکنان از دلایل ما برای انصراف از بازیهای لیگ بود و نامه انصراف ما نیز به فدراسیون داده شد ولی آنها مخالفت کردند .

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه تیم آینده سازان قصد شرکت کردن دردوره جدید لیگ را دارد اظهار داشت : هنوز هیچ صحبتی نشده ولی طبیعتا تا موقع ایی که وضیت حامی مالی تیم مشخص نشود مسئولان برای فصل جدید لیگ تیم رد نخواهند کرد.

فرهمند در خصوص پیشنهادهای دیگر تیم های لیگ برتری بیان داشت: من فصل گذشته از تیم های شهرداری ارومیه و ملوان بندرانزلی پیشنهادهایی داشتم .

وی ادامه داد : تیم های بومی انتظار دارند تا ما در همان تیم بازی کنیم و به همین دلیل نتوانستم رضایت نامه برای حضور در تیم های دیگر بگیرم .




انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.