تصمیم گیری نهایی در خصوص وضعیت محمدپور

کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی هفته آینده در خصوص شرایط وزنه برداری کشورمان تشکیل جلسه می شود.

تصمیم گیری نهایی در خصوص وضعیت محمدپورداود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: سعید محمدپور از وزنه‌برداران ایران، مدتی است که به دلیل آسیب دیدگی از حضور در تمرینات محروم شد،طبق نظر متخصصان پزشکی با توجه به اینکه آسیب دیدگی وی نادر است و بعد از عمل مشخص نیست چه شرایطی برایش پیش بیاید حساسیت دوباره وی بالا رفته است به همین منظور با متخصصان چند کشور اروپایی رایزنی کردیم و وضعیت مصدومیت سعید را برای آنها فرستادیم و قرار است کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی هفته آینده که روزش هنوز مشخص نیست در این خصوص تصمیم گیری نهایی می کنیم که سعید در کجا عمل شود.
 
بهداد سلیمی و رسیدن به المپیک
وی در خصوص آخرین وضعیت وزنه بردار سنگین وزن کشورمان گفت: از عمل جراحی زانوی بهداد سلیمی 3 ماه کامل می گذرد و وی هم اکنون کارهای پایین تنه، بدنسازی و مدتی هم است که حرکات اسکات ( گذاشتن وزنه روی سینه) و بالا رفتن و نشستن را انجام می دهد البته با وزنه های کم، هفته آینده بررسی جامع تری از شرایط جسمانی وی خواهیم داشت.
 
وی تصریح کرد:خوشبختانه محل جراحی سلیمی خوب جوش خورده است و پیشرفت خیلی خوب در زمینه بهبودی نسبی آسیب دیدگی را داشته است.
 
باقری در ادامه گفت: اگر بهداد از اوایل سال آینده بتواند آرام آرام وزنه بزند به سرمربی تیم ملی سپرده می شود تا در خصوص تمرینات وی تصمیم گیری شود به هر حال شرایط جسمانی بهداد مداوم بررسی می شود و روند روبه جلویی را طی می کند.
 
رئیس کمیته فدراسیون وزنه برداری در پایان خاطر نشان کرد: سلیمی یکی از شانس‌های مسلم گرفتن مدال در المپیک است که با حضور در این رقابتها یکی از سکوهای سنگین وزن را به خود اختصاص دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار