ابراهیمی: مدال را از چنگ مدعیان درآوردم

دارنده مدال برنز رقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: رقابت در دوی 800 متر به معنای واقعی کلمه یک نبرد بود و مدال را از چنگ مدعیان درآوردم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی ابراهیمی اظهار داشت: از اینکه توانستم به مدال برنز برسم و پاسخ اعتماد فدراسیون و زحمات مربی و خانواده‌ام را بدهم واقعا خوشحالم. حتی یک روز از نظم تمریناتم غافل نبودم و تمام تلاشم را برای رسیدن به هدفم به کار گرفتم.
 
وی افزود: سطح رقابتهای آسیایی بالا بود، اما واقعا مسابقه در مواد نیمه استقامت و استقامت فرارتر از آسیا بود. دوی 800 متر نزدیک به یک نبرد جهانی بود. قهرمان این ماده درست 15 روز قبل در یک تورنمنت جهانی به عنوان نخست رسیده بود و در هفتمین دوره رقابتهای آسیایی داخل سالن نیز حاضر شد. البته حضور او مسابقه را پویاتر کرد ولی من به دلیل عدم داشتن تجربه کافی نتوانستم عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارم. چرا که حتی پتانسیل رسیدن به مدال نقره را داشتم. اما برای نخستین تجربه خوب بود و جابجایی رکورد ملی این ماده در داخل سالن انگیزه ام را بالا برد.
 
وی ادامه داد: نتایج به دست آمده در این مسابقه نشان داد دوهای نیمه استقامت همچنان زنده است. ایران استعداد‌ها و پتانسیل‌های خوبی دارد که می‌تواند روی آنها سرمایه گذاری کند. تا بیش از پیش در میادین آسیایی و حتی جهانی دیده شود. البته عملکرد ورزشکار نیز تاثیر گذار است. من در این مسابقه با جان و دل پیش رفتم و خوشبختانه موفق هم شدم.
 
ابراهیمی در پایان گفت: از همین امروز برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو تمریناتم را پیگیری می‌کنم و اطمینان دارم که دور از دسترس نخواهد بود. قطعا با همکاری و حمایت مسئولان فدراسیون این مهم نیز قابل دستیابی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار