مورینیو: تا پایان فصل صبر می‌کنم

خوزه مورینیو زمان مناسب برای حضور در منچستر یونایتد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که خبرها حکایت از رفتن آقای خاص به منچستر یونایتد دارند، مورینیو اعلام کرده که شغل جدیدش را در آغاز فصل جدید شروع خواهد کرد، سرمربی پیشین چلسی که ماه دسامبر از کار برکنار شد، قرار است تابستان سال آینده جایگزین لوئیز فن خال شود. مورینیو تایید کرد چنانچه تا پیش از پایان فصل به حضور او نیاز باشد، حتما پا به عرصه سرمربی گری خواهد گذاشت، اما ترجیح می‌دهد کل تابستان را به منظور آمادگی برای فصل جدید در اختیار داشته باشد.

مورینیو در مراسمی در سنگاپور اعلام کرد: جالب است. من قهرمان انگلیسی‌ها هستم، اما هنوز شغلی ندارم. مطالب گوناگون بسیار زیادی را تا کنون خوانده‌ام. یک روز گفته می‌شود که من به چین رفته‌ام، روز دیگر مرا به ایتالیا می‌برند و مردم مرا سرمربی اینترمیلان می‌دانند.
 
حالا هم که سنگاپور هستم، احتمالا گفته می‌شود که قرار است سرمربی تیم ملی سنگاپور شوم. اما حقیقت این است که من هیچ شغلی ندارم و در حال حاضر بابت این مسئله خوشحال هستم. اگر قرار است فردا بازگردم، به طور حتم فردا باز خواهم گشت. احساس همیشگی من این است که باید صبر کرد و نباید عجله داشت.
 
بهتر است که آدم باشید و منتظر اقدامی درست بمانید. از نظر من بهترین کار، شروع فصل جدید با یک باشگاه جدید است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار