پس از نشست کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات؛

وظایف دستگاه‌ها در زمینه تبلیغات انتخاباتی تعیین و ابلاغ شد

وظایف دستگاه‌ها در زمینه تبلیغات انتخاباتی تعیین و ابلاغ شد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این جلسه که به ریاست بابک دین پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل و رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات در فضای مجازی و با حضور سایر اعضای این کمیته متشکل از نمایندگان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری، شورای نگهبان، نیروی انتظامی (پلیس فتا) و... در وزارت کشور برگزار شد، چگونگی نظارت بر فعالیتهای تبلیغاتی نامزدها در فضای مجازی در ساعات باقیمانده تا پایان وقت قانونی تبلیغات انتخاباتی (ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 6/12/1394) ، زمان 24 ساعته ممنوعیت تبلیغات ( از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 6 اسفند لغایت 8 صبح روز جمعه 7/12/94)، زمان رای گیری (روز جمعه مورخ 7/12/1394) ، زمان شمارش آرا، اعلام نتایج انتخابات و زمان تائید صحت انتخابات مشخص و تکالیف و وظایف هر یک از دستگاه‌های عضو این کمیته احصاء و ابلاغ شد.

کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات در فضای مجازی، در ساعات آینده اطلاعیه مهمی در زمینه چگونگی رعایت ضوابط و مقررات مندرج در دستورالعمل ابلاغی، توسط نامزدها و طرفداران آنها و دستگاههای مسئول برگزاری انتخابات منتشر خواهد کرد.

بر اساس ماده 13 دستورالعمل فعالیتهای تبلیغی انتخابات در فضای مجازی که در اجرای مصوبه بیست و هفتمین جلسه شورایعالی مجازی تهیه و از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور ابلاغ شد، اعضای این کمیته بر تبلیغات نامزدهای انتخابات در فضای مجازی نظارت کرده و در صورت مشاهده تخلف، گزارش‌های خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام و این ستاد مطابق ضوابط قانونی اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار