زخمی شدن یک فلسطینی در الخلیل/ دستگیری یک فلسطینی در قدس

نظامیان ارتش صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در الخلیل زخمی کرده و یک فلسطینی دیگر را در قدس بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری دولتی قطر قنا، نظامیان ارتش صهیونیستی به سوی یک جوان فلسطینی در الخلیل تیراندازی و او را زخمی کرده و یک فلسطینی دیگر را در قدس بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست مستقر در اطراف شهرک صهیونیستی " گوش عصیون" در شمال الخلیل واقع در کرانه غربی رود اردن چهارشنبه یک جوان فلسطینی را به بهانه اینکه با سلاح سرد به یک نظامی صهیونیستی حمله و او را زخمی کرده است، هدف گلوله خود قرار دادند و زخمی کردند.

این فلسطینی به دنبال زخمی کردن یک نظامی اسراییلی با سلاح سرد در جریان یک عملیات شهادت طلبانه هدف تیراندازی صهیونیستها قرار گرفت و زخمی شد.حال نظامی صهیونیست نیز وخیم گزارش شده است .

همچنین نظامیان صهیونیست  امروز یک فلسطینی را در منطقه " کفرعقب" واقع در شمال قدس بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند .

از سوی دیگر مسئول روابط اتحادیه اروپا با فلسطین چهارشنبه خواستار اقدام فوری این اتحادیه برای آزادی "محمد القیق" اسیر اعتصاب غذا کرده فلسطینی از زندان‌های صهیونیستی شد.

" مارتینا اندرسون" امروز با ارسال نامه‌ای به اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه محمد القیق وارد نود و دومین روز متوالی اعتصاب غذای خود در زندان‌های اسراییل شده است و جان وی در خطر قرار دارد از اتحادیه اروپا خواست هرچه زودتر برای آزادی این خبرنگار زندانی و نجات جانش اقدام کند.
 
وی همچنین خواستار تماس با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیستی به منظور آزادی القیق شد .




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار