سمنان؛

نامزدهای مجلس دهم در استان سمنان 52 نفر شدند

انصراف 11 نامزد دیگر مجلس شورای اسلامی در استان سمنان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رئيس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان،از کاهش نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان به 52 نفر خبر داد.
محمدرضا میرزایی از انصراف 3 نامزد دیگر از حوزه‌های انتخابیه سمنان، مهديشهر و سرخه، دامغان و گرمسار و آرادان خبر داد و افزود: در حال حاضر و در حالی که کمتر از 20 ساعت به آغاز انتخابات مانده شمار کاندیداها در حوزه انتخابیه سمنان، مهديشهر و سرخه به 12 نفر رسیده است.
وی ادامه داد: همچنین شمار کاندیداها در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی به 18 نامزد، حوزه انتخابیه دامغان به 13 نامزد و شمار کاندیداها در حوزه گرمسار و آرادان به 9 نفر تقلیل یافته است.
رئيس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به اسامی آخرین داوطلبان انصراف داده در حوزه‌های انتخابیه این استان، تصریح کرد: طی دو روز اخیر آقایان غلامرضا ابراهیمی، حسین رضاپور و نادر مالکی از حوزه انتخابیه سمنان، مهديشهر و سرخه، عبدالرضا ترابی، حسن جورابلو و بهرام ستاری از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، علی‌اصغر بیات، حسن خوش‌قلب، محمد عشقی و احمد فرزین‌فر از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی و محمدرضا دعایی از حوزه انتخابیه دامغان رسما انصراف خود را اعلام کردند.
میرزایی گفت: امکان اعلام انصراف برای نامزدها تا پیش از آغاز انتخابات وجود دارد لذا ممکن است که این لیست تا پایان امروز نیز مجددا دچار تغییراتی شود.
رئيس ستاد انتخابات استان درباره انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری، گفت: تغییری در داوطلبان خبرگان رهبری در این استان ایجاد نشده و همچنان برای تنها کرسی استان سمنان دو نامزد فعلی با هم رقابت می‌کنند.
انتهاي پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.