همدان؛

مردم انقلابی همدان در پای صندوق رای حاضر شدند

مردم همدان در لبیک به فراخوان رهبر معظم انقلاب در نخستین ساعات با حضور در پای صندوق‌های رای همبستگی، وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی همدان در پای صندوق رای حاضر شدند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شمارش معکوس برای خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم به پایان رسیده و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌طور رسمی و همزمان با سراسر کشور ساعت هشت صبح امروز در شهرستان همدان آغاز شد.
 
انتخابات در شهرستان همدان همچون نقاط سایر کشور و استان از اهمیت بالایی برخوردار است و فضای پرشور و نشاطی در این ایام تبلیغات و امروز در سطح شهرستان برای همدان به وجود آمده است.
 
مردم شهرستان همدان به اهمیت این دوره از انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پی برده و در این زمینه از روزهای گذشته با شرکت در مناظره‎های کاندیداها و همایش‌ها به‌دنبال انتخاب فرد اصلح از بین این افراد بوده‌اند.
 
در حوزه انتخابیه همدان و فامنین 42‌نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند که قرار است از بین این تعداد 2 نفر به‌عنوان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.
 
اکثریت مردم همدان به ویژه جوانان توسعه‌نگر، انتخاب فرد اصلح را منوط بر پایبندی کاندیدا به نظام و رهبری، دغدغه‌مندی نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، کاندیدای دارای توانایی قانون‌گذاری و نظارت بر امور اجرایی ملاک قرار دادند تا تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات کشور و مردم توأمان شود.
 
انتظار می‌رود مردم همدان در ساعات ابتدایی امروز برای رای دادن به شعبات اخذ رای مراجعه کنند چراکه مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند همه برای شرکت در انتخابات هفتم اسفند شرکت کرده و این کار را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.
 
مسئولان استان همدان از چند ماه قبل تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در استان را فراهم کرده و در این راستا 1261 شعبه اخذ رای در استان همدان در نظر گرفته شده که 288 شعبه مربوط به شهرستان همدان است.
 
در شهرستان همدان 544 هزار و 522 نفر و در شهرستان فامنین 32 هزار و 962 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که امروز در پای صندوق حاضر شده و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.