اصفهان؛

حضورپرشور رای اولی های کاشان پای صندوق های رای

رییس هیات اجرایی انتخابات کاشان از حضور باشکوه و چشمگیر رای اولی های این شهرستان پای صندوق های رای خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مرکز اصفهان، حمیدرضا مومنیان، ساعتی قبل پس از بازدید شعب اخذ رای در گفتگو باخبرنگاران درفرمانداری کاشان گفت: بیش از 5 هزار و 500 نفر از 202 هزار رای اولی استان اصفهان در حوزه انتخابیه کاشان هستند که امروز در ساعات اولیه رای گیری با حضور شاداب و پرنشاط خود در شعب اخذ رای حال و هوای حماسی به انتخابات بخشیدند.

وی با تاکید بر حضورپرشور، با شور ونشاط وصف ناپذیر مردم ولایتمدار و مذهبی دارالمومنین کاشان در انتخابات افزود: فرآیند انتخابات دراین حوزه انتخابیه با روند سالم ودرفضایی شاداب و بانشاط در حال برگزاری است.

به گفته وی،تا این ساعت تخلف نگران کننده ای جز چند تخلف جزیی که با تذکر مرتفع شده است رخ نداده است.

سرپرست فرمانداری کاشان،با اشاره به 328 هزار نفر واجد شرایط رای درحوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل براساس آمار سرشماری سال 92 و اعلام اداره ثبت احوال کاشان گفت: حدود 75 هزار نفر از این تعداد مربوط به حوزه فرعی شهرستان آران و بیدگل است.

مومنیان،تعداد تعرفه های توزیع شده در شعب اخذ رای کاشان و آران و بیدگل

را براساس آمار رای ماخوذه در ادوار گذشته با چند درصد افزایش یادآورشد و گفت:حدود 360 هزارتعرفه در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل توزیع شده است که 80 هزار برگه برای حوزه فرعی شهرستان آران و بیدگل است.

وی،برگزاری انتخاباتی سالم و پرشوردردارالمومنین کاشان طی 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی را تاکید کرد و گفت:مردم ولایتمدار، پایبند به آرمان های امام ، شهدا و انقلاب اسلامی امروزنیز در این دوره از انتخابات زیباترین حضور حماسی و باشکوه همیشگی و مستمر خود را به کوری چشم دشمنان به نمایش خواهند گذاشت.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار