لرستان؛

انتخابات نمایش همدلی و همزبانی مردم برای پیشرفت کشور

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انتخابات نمایش همدلی و همزبانی مردم برای پیشرفت کشوراست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی درجمع نمازگزاران خرم آباد افزود :در شرایطی که از ماهها قبل دشمنان با ترفندهای مختلف سعی در مایوس کردن مردم را داشتند اما مردم امروز با هوشمندی و بصیرت و آگاهی به میدان آمدند.
وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال تفرقه و دوقطبی کردن جامعه هستند و در این مدت دائما بر دو قطبی بودن جامعه و ایجاد مجلس دو قطبی تبلیغ می کردند که مردم امروز با حضور خود نشان دادند پای این انقلاب ایستاده اند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم به دنبال تشکیل مجلسی انقلابی و متعهد هستند که مرعوب آمریکا و انگلیس نباشد و مردم با این حضور با شکوه خود در انتخابات مجلسی ضد آمریکایی و ضد انگلیسی تشکیل خواهند داد.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: امسال بر خلاف دوره های گذشته مردم از همان ساعات آغازین رای گیری در صف های رای ایستاده بودند تا حماسه جدیدی را خلق کنند.
وی با بیان اینکه امروز همه ما دو وظیفه بزرگ رای دادن و انتخاب اصلح را داریم گفت: رای دادن یک حق و تکلیف و یک واجب عینی است که در درجه اول همه ما باید به این تکلیف خود عمل کنیم و در مرحله بعدی وظیفه خطیر دیگر انتخاب اصلح است تا فردی به عنوان نماینده مردم انتخاب شود که به فکر معیشت و رفاه مردم باشد.
امام جمعه خرم آباد گفت: برای این منظور باید کاندیداهایی انتخاب شوند که به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی باشند و در عین حال پایبند به ارزش های دینی و اسلامی و قوانین اسلامی باشند.
وی با بیان اینکه مردم به کسانی که دستورات اسلام را قبول ندارند و متعهد به احکام اسلامی نیستند رای نمی دهند گفت: کسی که احکام اسلام را به سخره می گیرد و احکام اسلام را بی عدالتی می داند به عنوان منتخب مردم جایگاهی ندارد .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه مهمترین مسئولیت همه ما پس از برگزاری انتخابات حفظ امنیت و آرامش جامعه است گفت: آنهایی که به عنوان نماینده مردم در انتخابات رای می آورند به عنوان خدمتگزاران مردم هستند و در مقابل آنهایی هم که رای نمی آورند نباید سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند و از انجام اعمال غیر قانونی و خلاف شرع و شعور سیاسی خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه افراد اعم از کاندیداها و طرفداران آنها وظیفه دارند آرامش و امنیت جامعه را حفظ کنند و هرگونه اختلاف ، تفرقه و کدورت را کنار بگذارند.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حفظ آرامش و امنیت بعد از انتخابات شرط تکمیلی برگزاری انتخابات است گفت: امروز مردم با حضور گسترده و پر شور خود در انتخابات مهر تاییدی بر نظام اسلامی می زنند و حضور آنها پاسخی به فتنه انگیزی آمریکا و انگلیس خواهد بود .
امام جمعه خرم آباد گفت: مردم پیروز اصلی انتخابات هستند و بار دیگر از یک آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.
نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز هشتم اسفند با عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: خانواده، پدر و مادر و مدرسه نقش موثری در تربیت دارند که تربیت دینی مبتنی بر محور قران و عترن اثرگذارترین نوع تربیت است.
وی با اشاره به اینکه مهمترین و موثرین دوران تربیت ، دوران نوجوانی و جوانی است گفت: والدین باید به این نکته مهم توجه داشته باشند و برای تربیت فرزندان خود وقت بگذارند تا از خطرات آنها را مصون نگه دارند.
نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح آتش بس در سوریه گفت: این آتش بس بعد از پنج سال صورت گرفته است اما نباید آتش بس به گونه ای باشد که فرصتی برای تقویت داعشی ها و تکفیری ها فراهم کند.
وی با تاکید بر اینکه این آتش بس نباید زمینه ای باشد تا گروه هایی همچون داعشی ها و تکفیری ها مجهز شوند چرا که در اینصورت آتش فتنه بیشتر خواهد شد گفت: با بیداری اسلامی که در کشورهای اسلامی صورت گرفته امیدواریم شاهد عزت و سربلندی مسلمانان دنیا باشیم.
انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.