سمنان؛

مشارکت بالای 60درصدی مردم استان سمنان در انتخابات

مردم استان سمنان حضوری باشکوه و پرشور در انتخابات داشتند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رئیس ستادانتخابات استان سمنان از مشارکت بالای 60 درصدی مردم این استان در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
محمدرضا میرزایی گفت: خوشبختانه مردم استان سمنان حضوری باشکوه و پرشور در انتخابات داشتند و آمارهای اولیه حکایت از مشارکت بیش از 60 درصدی واجدین شرایط حق‌رای در این استان دارد.
وی، با بیان اینکه انتخابات 7 اسفند در دو حوزه دامغان و گرمسار و آرادان در ساعت 22 به پایان رسید، افزود: انتخابات در دو حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه و حوزه شاهرود و میامی براساس اطلاعیه وزارت کشور و تفویض تمدید به استاندارها، تا 22 و 30 تمدید شد.
میرزایی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در شهرستان های مختلف استان متفاوت است، اضافه کرد: به طور مثال مشارکت مردم در حوزه انتخابیه دامغان 75 درصد بوده است.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم استان بالاتر از 60 درصد است، خاطرنشان کرد: رقم دقیق مشارکت مردم در اولین فرصت اعلام خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، از آغاز فرآیند شمارش آرا در ستاد انتخابات این استان خبر داد و گفت: نتایج نهایی انتخابات بعد از شمارش کاملا آرا به اطلاع مردم می‌رسد.
 انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.