حسنی: زمان سعادتمند افرادی روی کار آمدند که نباید می‌آمدند

کارشناس تنیس روی میز گفت: زمان سرپرستی سعادتمند افرادی روی کار آمدند که نباید می‌آمد اما اکنون دیگر پینگ پنگی‌ها روی کار هستند.

پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برخی از افراد در راس امور دوران زارع پور و سعادتمند انتخاب شده بودند  این مسئله طبیعی است که پس از روی کار آمدن فدراسیون جدید افراد جدید کارها را در دست بگیرند.

وی افزود: سعادتمند به عنوان سرپرست موقت فدراسیون از لحاظ قانونی به  هیچ عنوان اجازه نداشت عزل و نصب کند و افراد و کمیته های  جدید را به روی کار بیاورد.

تعدادی که هم اکنون به این تغییرات معترض هستند بگویند که اگر نفرات قبلی و سیستم قبلی خوب بوده است چرا اعتراض می‌کردید؟
موضوعی که اهمیت بسیار دارد آن است که از زمانی که قارداشی مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفته است شاهد آن بودیم که افراد پینگ پنگی بر روی کار آمده‌اند و هم اکنون فدراسیون توسط مدیران پینگ پنگی اداره می‌شود نه افراد غیر پینگ پنگی که تنها تصمیم گیر بودند.

حسنی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص عزل و نصب‌ها این مطلب را نیز اضافه کرد: افرادی که کنار رفتند مشکلات فنی داشتند و به همین دلیل برخی‌ها جا به جا شدند و در مجموع رئیس جدید براساس برنامه‌هایی که قصد اجرای آن را دارد و شناختش از افراد عزل و نصب‌هایی را انجام داد.

وی در ادامه و در خصوص نقاط ضعف و قدرت پینگ پنگ در سالی که گذشت عنوان کرد: متاسفانه سعادتمند در دوره‌ای که عهده دار مسئولیت بود نفرات را تغییر داد و سیستم را عضو کرد و آدم‌هایی بر روی کار آمدند که نباید می‌آمدند. همین کافی بود تا ضربه‌های زیادی در سال 94 بخوریم که یکی از اتفاق‌هایی که پینگ پنگ را دچار حاشیه کرد تشکیل کمیته‌های جدید بود که به  عنوان یک نقطه ضعف مطرح است.

وی افزود: ما امسال در چند رویداد ورزشی شرکت کردیم که در نوجوانان به پنجم آسیا رسیدیم اما در  جوانان افتضاح بودیم و دوازده شدیم.

علاوه بر این در مسابقات بزرگسالان هم توانستیم به مقام هفتمی برسیم که نتیجه بدی نبود.

کارشناس تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا پس از خداحافظی ملی پوشان تیم‌های ملی دچار خلاء و ضعف می‌شوند یا خیر عنوان کرد:  این مسئله‌ای که لطف الله نصب سرمربی تیم ملی در یک مصاحبه عنوان کرده بود به گفته خودش براساس اردویی بود که برگزار شده بود و پس از آن اردو نظرش عوض شد. وی مستقیما نام اخلاق پسند را آورده بود اما پس از آن که میزان تلاش اخلاق پسند را دیده بود نظرش عوض شد.

یک اصلی که در پینگ پنگ جهان وجود دارد آن است که نمی‌توانید تا جایگزین مناسبی برای یک ملی پوش وجود ندارد آن بازیکن را کنار گذارید حتی اگر پا به سن گذاشته باشد. توجه بیش از حد و خارج از عرف هم به جوانان می‌تواند نتایج بد و منفی داشته باشد. اما رویکردی که فدراسیون جدید دارد آن است که به جوانان و نوجوانان توجه کافی و مناسب شود.

همین حالا توجه کنید و ببینید که فدراسیون بعد از چند سال چند بازیکن را راهی اردوی خارجی و مسابقات در رده پایه کرد. مسابقات قطر که ما موفق شدیم چند مدال رنگارنگ و خوب در رده سنی نوجوانان و  جوانان بدست آوریم مسئله کوچک و کمی نبود. با این که ما انتظار‌ی نداشتیم اما بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند.

حسنی در خصوص این که سرمایه گذاری ها در رده‌های پایه مناسب بوده است یا خیر عنوان کرد: پینگ پنگ رشته دیر بازده است اما در چند سال گذشته آن طور که باید و شاید در آن سرمایه گذاری نشده است.

اما اگر  می‌خواهیم موفق باشیم باید سرمایه گذاری های بیشتری انجام دهیم و افراد جدیدی را به کار بگیریم تا به موفقیت‌ برسیم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا توجه به بانوان و سرمایه گذاری برای آنان مناسب بوده است یا خیر عنوان کرد: از دی ماه که فدراسیون جدید روی کار آمد برنامه های اردویی شبانه زیادی را برای بانوان طراحی کرده است که قبلا نبوده است. همواره در گذشته اردو برای بانوان کم بود و اگر هم اردویی برگزار می شد بسیاری از ورزشکاران به سطح پایین آن معترض بودند.

کارشناس پینگ پنگ کشورمان در پایان و در خصوص تیم ملی گفت: با توجه به تغییراتی که دیر صورت گرفت اگر قارداشی زودتر می‌آمد بهتر می‌توانستیم برنامه ریزی کنیم.

اما به هر صورت تیم ملی پتانسیل حضور در میان 12 تیم برتر را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار