ابراهیم زاده:

پیشنهادی باشد به لیگ باز می‌گردم

سرمربی سابق تیم ذوب آهن گفت: ابتدای لیگ پانزدهم در ایران نبودم و به همین دلیل با تیمی صحبت نداشتم اما اگر سال آینده پیشنهادی باشد به فوتبال باز می‌گردم.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دور ماندنش از دنیای فوتبال گفت: همیشه با فوتبال زندگی می‌کنم، حتی اگر سرمربی تیمی هم نباشم تلاش می‌کنم هر روز دانشم را افزایش دهم و با سایر مربی‌ها و کارشناسان در ارتباط باشم.
 
همچنین امسال در ابتدای فصل خارج از ایران بودم و به همین دلیل باتیمی همکاری نکردم اما اگر در آینده و در فصل بعد پیشنهادی داشته باشم دوباره به لیگ باز می‌گردم.
 
سرمربی سابق نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از ملوان داشته‌اید یا خیر عنوان کرد: نه صحبتی نشده است و به  نظرم اصلا صحیح نیست وقتی تیمی شرایط ملوان را دارد چیدمانش را تغییر دهد و بهتر است با همان بازیکنان و مربی پیش برود زیرا مربی جدید تیم را براساس خواسته خود نچیده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه و در خصوص نتایج به دست آمده توسط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چنین نتیجه‌ای را پیش بینی کرده بودم و مطمئن بودم تیم‌های ایران در آسیا فراتر از لیگ ظاهر می‌شوند.

ابراهیم زاده در پایان در خصوص کسب نتایج نه چندان مناسب توسط تیم‌های اصفهان در چند هفته اخیر مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: سپاهان در چند وقت گذشته درگیر یک سری مشکلات درونی و آسیب دیدگی بازیکنان بوده است. ذوب آهن هم به دلیل آنکه در نیم فصل دوم تغییری در سیستم بازی خود به وجود نیاورده است موفق نبوده همچنین نباید فراموش کرد که نیم فصل دوم مسابقات به دلیل آنکه تیم‌ها شناخت بهتری از یکدیگر دارند مسابقات مشکل‌تر است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار