شهرکرد؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در پیامی از حضور آگاهانه و به موقع مردم در پای صندوق های رأی، در انتخابات ۷ اسفند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پیام حجت الاسلام محمدعلی نکونام آمده است: 

هفتم اسفند یکی دیگر از روزهای تاریخی کتاب انقلاب اسلامی شد.

یکبار دیگر همچون همیشه باید پیشانی خضوع بر درگاه ربوبی سائید و از اعماق وجود، شکر و سپاس الهی را به جای آورد که به مردم مؤمن و بصیر و زمان شناس ایران اسلامی توفیق عطا کرد تا در امتحان و آزمون دیگری سربلند باشند.

در ادامه این پیام می افزاید: 

با کمال خضوع، از همه هموطنان در جای جای ایران اسلامی و از همه هم استانی ها در شهر و روستا و در کوه و دشت تشکر ویژه دارم که بار دیگر با حضور پای صندوق های رأی و رأی آگاهانه بویژه در مجلس خبرگان رهبری، گامی در جهت تحکیم نظام اسلامی و تقویت مردم سالاری دینی برداشتند.

قطعاً این صحنه های زیبا که در آسمان این کشور مهدوی نقش بست، لبخند رضایت را بر لبان مولا و مقتدایمان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و بر رهبر عظیم الشأنمان، مقام منیع و رفیع ولی فقیه نشاند و قلب اولیاء الهی را شاد کرد.

از همه عوامل انتخابات هم که فوق العاده تلاش داشتند و از رسانه ها بویژه رسانه ملی که فضای مطلوب را فراهم آوردند و از عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر می نمایم.

گفتنی است: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز گذشته (جمعه ۷ اسفند)، همزمان با سراسر کشور، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
 
استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار