بسته اینستاگردی (174)؛

دعای شریفی نیا برای اهواز/ سلفی صادقی با مجسمه اسکار/ پشت صحنه سلام بمبئی از دید گلزار

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب تصویری را منتشر کرده که متعلق به سال 1388 و دیدار با عوامل سریال یوسف پیامبر است.

در این پست آمده است: مرحوم فرج‌الله سلحشور در کنار رهبر انقلاب؛ در دیدار عوامل سریال تلویزیونی یوسف پیامبر در سال ۸۸



در پی درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون اکثر هنرمندان پیام های اینستاگرامی خود را به تسلیت اختصاص دادند. عزت الله ضرغامی نیز در پیام اینستاگرامی خود به کارنامه هنری این مرحوم پرداخته و محشور شدن وی را با خداوند و قرآن را برای وی مسئلت کرد.


وی در اینستاپست خود نوشت: عروج خالق سریال یوسف پیامبر (ع)فرج الله سلحشور ، کارگردان متعهد سینما و تلویزیون ، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت . روحش شاد !کارنامه هنری او پربار است ، ولی سریال یوسف پیامبر(ع) ، به لحاظ استقبال و رضایتمندی مخاطب ، در داخل و خارج کشور یک استثناست .آن مرحوم توانست فیلمنامه سریال حضرت موسی (ع) را نیز به رشته ی تحریر درآورد که امیدوارم با مشارکت دستگاه های فرهنگی ، در آینده تولید شده و به نمایش درآید .سلحشور با قرآن مانوس و محشور بود . ایده های خود را از قرآن می گرفت و معتقد بود . حقانیت و برکت قرآن ضامن موفقیت کارهای هنری است . خداوند با قرآن محشورش فرماید !


مهراوه شریفی نیا سلفی خودش را بین شقایق های زیبا منتشر کرده است.

وی در اینستاپست خود نوشت: سلفى لابه لاى شقايق هاى بزرگ و زيباى اهواز چند روز پيش . لياقتِ مردم مهربون و بامعرفت جنوب تنفس بهترين هواست چه جورى بايد اونا رو به چيزى كه حقشونه برسونيم؟؟فقط دعا؟؟؟


گلاره عباسی هم پست اینستاگرامی خودش را به آرزوی پسر افغان و هدیه ویژه لیونل مسی اختصاص داده. 

وی در اینستاپست خود نوشت: چقدر حال اين عكس خوبه مسي براي كودكان افغانستان هديه فرستاد .خبر كوتاه و شادي بي پايان كودكان.


رضا صادقی هم تصویری از سلفی خودش با مجسمه اسکار را منتشر کرده است.

وی نوشت: من و اسكار همين حالا يهويى.



داریوش فرضیایی تصویری از کودکان دیروز را منتشر کرده.

وی در اینستاپست خود نوشت: راستش موتورشون چنان خفن بود که اولش ترسيدم باهاشون عکس بگیرم اما وقتی صدام زدن :عمو جون ما برنامه هاتو نگاه میکنیم "فهمیدم فقط قد و هیکلشون عوض شده اما هنوز تو دنیای کودکی سیر میکنن خلاصه این عکس شد يه یادگاری خوب از سفر یک روزه امسالم به شمشک که خیلی هم خوش گذشت یاعلی.



رضا گلزار هم تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی سلام بمبئی را منتشر کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار