زیدان:

شکست در دربی به معنای پایان فصل نیست

زیدان، ستاره پیشین تیم ملی فرانسه معتقد است که دیدار با اتلتیکو چیزی فراتر از یک مسابقه نیست.

شکست در دربی به معنای پایان فصل نیست
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زین‌الدین زیدان اعتقاد دارد که در صورت نتیجه نگرفتن در بازی امروز مقابل اتلتیکو، فصل برای کهکشانی‌ها به پایان نخواهد رسید. دو تیم بزرگ شهر مادرید امروز در دیداری سخت و نفس‌گیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و هر دو به خوبی می‌دانند که در صورت از دست دادن امتیاز، کارشان برای رقابت با بارسلونا در صدر جدول دشوار خواهد شد.

قوهای سپید مادرید با 9 امتیاز اختلاف نسبت به آبی اناری پوشان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند، در حالی که اتلتیکو تنها با یک امتیاز اختلاف، سایه به سایه در تعقیب کاتالانی‌هاست. با این وجود، زیزو تاکید کرده است که همه چیز در گرو پیروزی در برابر شاگردان سیمئونه نیست. زیدان روز گذشته اعلام کرد: " این دربی فقط و فقط یک بازی است و ما هم باید همچون همیشه تمام تلاش خود را بکنیم.

کاری بسیار دشوار پیش روی ماست. بازیکنان به وظایف خود آگاه هستند. مهمترین نکته از نظر ما، نحوه عملکرد تیم در زمین بازی است.

اتلتیکو تیمی نیست که تنها به دفاع متکی باشد. ما اشتباهات بازی با مالاگارا بررسی کرده‌ایم و این هفته بر روی اشتباهات خود کار کرده‌ایم. هر اتفاقی که رخ دهد، ما باز هم به کار خود ادامه خواهیم داد. هنوز شرایط برای کسب امتیازات لازم مهیاست. این فصل برای ما فردا به پایان نخواهد رسید.

دلم می‌خواهد شاهد بازی خوبی باشیم. ما سلاح‌های خودمان را داریم و از آن‌ها به خوبی بهره خواهیم برد. این بازی برای هواداران نیز از اهمیتی ویژه برخوردار است. از تمامی هواداران می‌خواهم که مانند همیشه پشت تیم ما را خالی نکنند. دربی همواره ویژه بوده و هست. " 

زیدان در پایان تایید کرد که مارسلونا به علت آسیب دیدگی در تمرینات روز جمعه، دربی شهر مادرید را از دست خواهد داد و گرت بیل نیز به دلیل گذراندن دوران نقاهت ناشی از آسیب ماهیچه ساق پا، در تیم حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام /
برچسب ها: زیدان ، دربی ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار