گالوپ: مسائل معیشتی موضوع اصلی انتخابات آمریکا

نتایج نظرسنجی اخیر شرکت گالوپ نشان می دهد هم‌اکنون مهم‌ترین مسئله انتخاباتی برای مردم آمریکا موضوع "اقتصاد و مسائل معیشتی" است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به  نقل از فاکس نیوز، نتایج نظرسنجی اخیر شرکت گالوپ نشان داد هم‌اکنون مهم‌ترین مسئله انتخاباتی برای مردم آمریکا موضوع "اقتصاد و مسائل معیشتی" است.

بر این اساس، بلافاصله پس از حملات تروریستی پاریس و سن‌برناردینو، مسائل مربوط به تروریسم و امنیت ملی در صدر نگرانی‌های مردم آمریکا قرار گرفت و نظرسنجی‌های آن زمان، منعکس‌کننده همین‌گونه نگرانی‌ها بود. اما پس از مدتی، که حملات تروریستی در غرب رخ نداد، مسائل مربوط به امنیت ملی و تروریسم، با سرعتی قابل توجه روند نزولی در فهرست مسائل مهم برای مردم آمریکا طی کرد و در رده‌های پایین این جدول قرار گرفت.

نتایج نظرسنجی اخیر شرکت گالوپ از مردم آمریکا نشان داد که در حال حاضر، مهم ترین مسئله برای آنان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، امور اقتصادی و معیشتی است. نتایج این نظرسنجی درباره اهمیت موضوعات مربوط به انتخابات آینده آمریکا در بین مردم این کشور به شرح زیر است:

اقتصاد 17 درصد ؛ دولت 13 درصد ؛ مهاجرت 10 درصد ؛ بیکاری و مشاغل 10 درصد ؛ امنیت ملی 7 درصد ؛ تروریسم 7 درصد ؛ بدهی ملی و کسری بودجه 6 درصد و خدمات درمانی 6 درصد.

این نظرسنجی از هزار و بیست و یک شهروند بزرگسال آمریکایی انجام شده است .





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار