فردا صبح؛ اعلام نتایج قطعی انتخابات در مشهد

فرماندار مشهد از اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس در مشهد فردا صبح خبر داد و اعلام نتایج خبرگان را نیز به تجمیع همه آراء ماخوذه موکول کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار مشهد با بیان اینکه شمارش آراء مشهد تا نماز مغرب و عشاء امروز ادامه داشت،‌ گفت: پس از اتمام شمارش آراء صندوقها به فرمانداری منتقل شد و با تکمیل صورت جلسه در سایت تجمیع آراء، آمار نهایی در سامانه در حال ثبت است.
رضا منصوری افزود: از مجموع یک هزار و 159 صندوق اخذ رای در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۵۴۴ صندوق در سامانه ثبت شده و ۵۰ صندوق شعبه کلات نیز ثبت و تائید شده است.
وی با بیان اینکه آراء ۵6۵ صندوق در حال ثبت در وزارت کشور است،‌ تاکید کرد: تا زمانیکه همه آراء در سامانه ثبت نشود جمع بندی نهایی در اختیار ما قرار نمی گیرد.
فرماندار مشهد ابراز امیدواری کرد: نتیجه قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد را فردا صبح اعلام کنیم.
منصوری همچنین به به انتخابات خبرگان اشاره کرد و گفت: از مجموع یک هزار و 173 صندوق اخذ رای برای مجلس خبرگان در مشهد، کلات، رضویه و احمدآباد،‌ آمار تعدادی از شهرستانها هنوز در سامانه ثبت نشده است.
وی با بیان اینکه در مشهد نیز آراء60 صندوق خبرگان در حال ثبت است،‌ ابراز امیدواری کرد: نتایج نهایی پس از تجمیع آراء اعلام شود.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار