فروزان:

فدراسیون تیراندازی با دفتر محیط زیست تفاهم نامه امضا کرد

دبیر کمیته آموزش فدراسیون تیراندازی گفت: فدراسیون تیراندازی به منظور حفاظت از محیط زیست تفاهم نامه ای با دفتر محیط زیست وزارت ورزش امضاء کرد.

ایرج فروزان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از امضای تفاهم نامه بین فدراسیون تیراندازی با دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان خبر داد و در این خصوص اشاره کرد: فدراسیون تیراندازی به منظور حمایت از محیط زیست تفاهم نامه ای با دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش امضاء کرد.
 
وی افزود: این تفاهم نامه در راستای آموزش شکاربانان و ترغیب آنها به سمت تیراندازی صورت گرفت تا در یک محیط سالم به فعالیتشان ادامه دهند، این هماهنگی بیشتر در بخش اهداف پروازی بررسی شد تا علاقمندان به شکار در طبیعت به این سمت کشیده شوند تا مانع فعالیت های نادرست که باعث تخریب محیط زیست و نابودی برخی گونه های حیوانی می شود جلوگیری به عمل آید.
 
فروزان افزود: تمام تلاش فدراسیون در اجرای این برنامه حفاظت از محیط زیست و ایجاد یک فضای سالم برای علاقمندان است این موضوع را به تمامی استان ها ابلاغ کردیم تا یک عزم ملی برای جلوگیری از نابودی محیط زیست انجام داده باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار