ونگر:

از مارسیال باید هراسید/خودخواهی بازیکنان مانع قهرمانی ما شد

سرمربی باسابقه توپ چی های لندنی در آستانه دیار امشب تیمش با منچستر یونایتد به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای اسپورت؛

آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال در آستانه دیدار تیمش برابر منچستر یونایتد گفت: ما یکی دو بار قهرمانی را از دست دادیم اما در مورد منچستریونایتد هم همین ‏طور بوده است و سایر تیم ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ما معمولا نیم فصل دوم را با ‏قدرت به پایان می رسانیم. در آن زمان ما اعتماد به نفس مان را از دست دادیم اما اکنون برعکس است. و ‏در حال به دست آوردیم اعتماد به نفس هستیم. ‏

در آن زمان بسیار جوان بودیم. حواس بعضی از بازیکنان به بستن قرارداد با باشگاه های دیگر ‏بود تا رسیدن به قهرمانی زیرا در آن زمان ما بازیکنان مان را می فروختیم. وقتی به ماه آوریل می ‏رسیدیم، بعضی بازیکنان به فکر رفتن بودند و این حفظ تمرکز را دشوار می کرد. اکنون دیگر آن شرایط ‏نیست. در سال 2010، می توانم بگویم که ما قهرمانی را به این خاطر از دست دادیم که روحیه مان آنطور ‏که باید نبود زیرا‎ ‎بعضی ها به خودشان فکر می کردند.

ونگر در پایان افزود: او بازیکنی است که می تواند در هر جای زمین سرنوشت ساز شود. او می تواند در وسط زمین صاحب ‏توپ شود و بعد از عبور از دو-سه بازیکن، موقعیت سازی کند. او تاثیر زیادی در منچستریونایتد داشت و ‏در طول زمان نشان خواهد داد که خرید فوق العاده ای بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونگر ، سیتی ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار