اردبیل؛

برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح آرامش بهاری در بیش از 25 امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام اکبر قیامی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های سوگواره یاس نبوی و آرامش بهاری در امامزاده‌های اردبیل اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام فاطمیه طی هفته جاری و هفته آینده برنامه‌های مناسبتی ایام فاطمیه با عنوان سوگواره یاس نبوی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم با استفاده از این بستر و ظرفیت فراهم شده مقام، منزلت و فضیلت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان شخصیتی بی‌نظیر زن مسلمان تبیین و به خوبی تشریح کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار این برنامه که ویژه ایام فاطمیه است و تا 23 اسفندماه در قالب عزاداری و مرثیه‌سرایی در سوگ ام‌ابیها برگزار می‌شود، سخنرانان حاضر در این محافل و مجالس سعی می‌کنند تا فضیلت‌ها و سجایای اخلاقی بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را به خوبی تشریح کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در روزهای پایانی سال 94 و همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی نیز طرح آرامش بهاری در امامزاده‌های شاخص استان اردبیل برگزار می‌شود که در امامزاده‌های شهرستان اردبیل، نمین، نیر، مشگین‌شهر و خلخال برگزار می‌شود.

قیامی بیان کرد:‌ در این برنامه تلاش می‌کنیم تا یک فضای معنوی همراه با آرامش برای مسافران و گردشگران نوروزی مهیا کنیم تا امکان بهره‌گیری از این توان و ظرفیت بیشتر برای ایجاد فضای معنوی برای هموطنان‌مان فراهم آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.