آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان

معاون امور رفاهی آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام از امروز آغاز شد،‌ گفت: فرهنگیان می‌توانند تا 25 اسفند ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حاجیلو معاون امور رفاهی و تسهیلات آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه طرح اسکان فرهنگیان برای تعطیلات نوروزی دو سال است که شروع شده، گفت: فرهنگیان می‌توانند از امروز نسبت به ثبت نام اینترنتی در سامانه eskan.medu.ir اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این ثبت نام تا روز 25 اسفند ماه ادامه دارد، ادامه داد: کلاس‌هایی که در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد به صورت اولویت بندی در دسته‌ی کلاس‌های ویژه، الف، ب و ج قرار می‌گیرند که مبالغ این کلاس‌ها بر اساس نوع کلاس و تجهیزاتی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد از 12 هزارتومان تا 25 هزار تومان است. 

حاجیلو در خصوص نحوه‌ی پذیرش مهمانان گفت: ستاد اسکان مکلف به سرویس‌ دهی به فرهنگیان و خانواده درجه یک (پدر، مادر، همسر و فرزندان) هستند، همچنین مهمانانی که از طریق اینترنتی اقدام به تعیین محل اقامت می‌کنند مستقیما به مدرسه مورد نظر باید مراجعه کنند. 

وی ادامه داد: هزینه‌ی اسکان فرهنگیان و خانواده درجه اول برای هر یک تا پنج نفر به ازای هرشب در کلاس ویژه 25 هزار تومان، در کلاس الف 22 هزار تومان، درکلاس ب 16 هزار تومان و در کلاس ج 12 هزار تومان است. 

وی خاطرنشان کرد: 700 پایگاه در حال حاضر برای پذیرش فرهنگیان وجود دارد که فرهنگیان می‌توانند برای اسکان به صورت حضوری به آن جا مراجعه کنند البته لازم به ذکر است که حداکثر زمانی که می‌توانند در این اسکان‌های نوروزی باشند،‌3 روز است. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار