تبریز؛

طراحی نرم افزار با قابلیت های فراگیر در راستای تکریم ارباب رجوع

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از طراحی و راه اندازی نرم افزار خدمات در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مجیدی افزود: در راستای توانمند سازی بیمه شدگان، افزایش اطلاع رسانی و حرکت به سمت خدمات الکترونیکی، این نرم افزار طراحی و راه اندازی شد.

وی اصلی ترین ویژگی این نرم افزار را دسترسی آسان به لیست و آدرس پزشکان، داروخانه ها و دفاتر پیشخوان اعلام و در تشریح ضرورت این برنامه افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و سرعت انتقال اطلاعات برای بیمه شدگان و موسسات طرف قرار داد، این سازمان اقدام به طراحی این برنامه کرد.

مجیدی با اشاره به قابلیت های مهم این نرم افزار خاطر نشان کرد: این نرم افزار تنها برای اطلاع رسانی و راهنمایی طراحی نشده، بلکه قابلیت های مهمی همچون رویت صورت حساب و اطلاعیه های مرتبط با پزشکان، موسسات درمانی، استعلام درمان و تاریخ انقضای دفاتر بیمه شدگان را دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: همچنین مواردی مانند ارسال شکایت بیمه شدگان و مراکز درمانی و نیز نظر سنجی از مشتریان از طریق این نرم افزار وجود دارد.

مجیدی ابراز امیدواری کرد: در صورت وجود بسترهای لازم در آینده امکان ارائه خدمات غیر حضوری اعم از تعویض و تمدید دفترچه بیمه شدگان از طریق این نرم افزار امکان پذیر خواهد بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار