امیر گلفام: باید ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش گفت: باید ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

امیر گلفام: باید ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیمبه گزارش خبرنگارگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اعزامی به کاروان راهیان نور، امیر گلفام در نشست خبری پیرامون برنامه‌ریزی ارتش برای کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: ما در این سفر چند روزه همراه با راویان و سرداران محترم که هر کدام خاطراتی چند از زمان جنگ دارند خواهیم بود که از جمله این سرداران امیر دربندی و امیر یاسینی در جمع ما حضور دارند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش ،همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمایشات بسیار مهمی در باره راهیان نور داشتند، تصریح کرد: طبق فرمایشات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حوادث بزرگ از جمله دفاع مقدس نباید فراموش شود و ما می بایست ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و همچنین برای منقطع این زنجیره نسلی تلاش کنیم.

وی افزود: در بحث کاروان‌های راهیان نور پیرامون حوادثی که در نیروی هوایی و نیروی دریایی افتاده است ارتش نقش بی‌بدیلی داشت و همچنین در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس مشترکات فراوانی داشتند که از جمله یادگاران این رشادت‌ها می‌توان به شهید بابایی ، شهید دوران ، شهید آبشناسان و شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و ما سعی داریم با بازگویی خاطرات آن دوران مقدس تحولی زیبا را برای زائران مهیا کنیم.

امیر گلفام با اشاره به مدخل های ورودی استان خوزستان و همچنین شیوه استقبال از زائران گفت: در این ورودی‌های تعبیه شده نمایشگاه‌های مختلفی با غرفه‌های فرهنگی چه در شمال و چه در غرب استان خوزستان تعبیه شده است که یادمان‌های فراوانی منجر به یادمان شهید چمران و شهید رستمی در آنجا اجرا می‌شود.

وی در ادامه گفت: اعزام زائران با مشارکت ستاد شهید صیاد شیرازی است و همچنین پیش‌بینی می‌کنیم تعداد زائران به مانند سال‌های قبل و یا حتی بیشتر از چند صد هزار نفر باشد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش  در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران پیرامون امنیت زائران گفت: نسبت به حادثه‌های رانندگی دیگر اردوهای راهیان نور تا به حال کمترین حادثه را داشته است،‌البته با این حال ما با سفارش‌هایی به حوزه ترابری و ایجاد ایستگاه‌های بهداری و بهداشتی سعی بر تامین امنیت کامل زائران را داریم .

وی در انتها خاطر نشان کرد: مناطق جنگی کاملا پاکسازی شده و زائران عزیز سعی کنند که در مناطق مشخص شده تردد فرمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اااااااا ، ااااااا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار