مركز اسناد انقلاب اسلامی درگذشت فرج‌الله سلحشور را تسلیت گفت

مرحوم فرج‌الله سلحشور كارگردان متعهد و از پیشكسوتان هنر ارزشی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سینمای ایران بود.

مركز اسناد انقلاب اسلامی درگذشت فرج‌الله سلحشور را تسلیت گفتبه گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان   به نقل از روابط عمومی مركز اسناد انقلاب اسلامی، در پی درگذشت فرج‌الله سلحشور كارگردان انقلابی و متعهد كشورمان مركز اسناد انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
 
مرحوم فرج‌الله سلحشور كارگردان متعهد و انقلابی سینمای ایران از پیشكسوتان هنر ارزشی و دینی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سینمای ایران بود و توانست پرچم هنر ارزشی و مذهبی را در سینمای ایران برافراشته نگاه دارد.
 
درگذشت هنرمند متعهد انقلابی كه سالیان متوالی عمر شریف خود را در معرفی و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی مصروف داشت موجب تألم و تأثر شدید و ضایعه‌ای برای جامعه هنری ایران اسلامی است.
 
هرآینه كه به پیشینیه فرج الله سلحشور عزیز می نگریم، جز غیرت و سلحشوری و تعصب نسبت به انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و شهدا نمی‌بینیم.
 
مرحوم سلحشور با آثار وزینی همچون "ایوب پیامبر"، "اصحاب كهف" و "یوسف پیامبر" سعی بلیغ داشت تا زندگینامه انبیاء الهی را به صورت مصور به نمایش بگذارد و در این راه نیز نقش بسزایی را در معرفی فرهنگ ناب اسلامی ایرانی داشت.
 
مركز اسناد انقلاب اسلامی درگذشت كارگردان متعهد و انقلابی مرحوم فرج‌الله سلحشور را به عموم مردم ایران٬ به خصوص جامعه سینمایی كشور تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار