چاوشی در نشست خبری:

نتیجه نهایی مجلس شورای اسلامی تا ساعت 14 امروز نهایی خواهد شد

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: نتیجه نهایی مجلس شورای اسلامی تا ساعت 14 امروز نهایی خواهد شد.

نتایج انتخابات تا ساعت دو یا سه امروز اعلام خواهد شد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که صبح امروز دوشنبه (10 اسفند ماه)در محل استانداری تهران برگزار شد، ضمن تشکر از مردم برای خلق این حماسه بزرگ انتخابات 7 اسفند ماه، گفت: از کاندیداهایی که در ایام فاطمیه از گرفتن جشن پیروزی خودداری کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از همه ناظران،‌مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات تشکر می‌کنم. این انتخابات به نوعی شاهکار تاریخی در کارنامه دولت پس از اجرای برجام بود که نشان داد با عزم ملی و امید مردم همه چیز در کشور سامان خواهد گرفت.

چاوشی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در کشور تصریح کرد: از پیام‌های رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان که چراغ راه ملت بود تشکر می‌کنم. از تمام منتخبین این دوره از انتخابات می‌خواهم که از ایجاد تنش‌ها جلوگیری کنند و زمینه شکوفایی کشور را فراهم سازند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر مردم پای صندوق های رای گفت: کسانی که در استان تهران منتخب ملت شدند باید توجه داشته باشند که در این دوره بیش از 4 میلیون نفر برای مشروعیت بخشیدن به حضور آنها در مجلس با صرف زمان و هزینه بر سر صندوق‌های رای حاضر شدند.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به شعار برد – برد دولت اظهار داشت: حماسه ای که در هفتم اسفند ماه خلق شد، تحقق همین شعار دولت بود. پیش از این دولت تدبیر و امید اهتمام داشت که تمام توان خود را مصروف حل و فصل پرونده هسته‌ای کشور کند تا برجام رقم بخورد، اما باید توجه داشته باشیم برجام نه یک پیروزی هسته‌ای بلکه پیروزی گفتمان بر زورگویی بود.

وی با اشاره به حضور بی‌سابقه مردم تهران در این انتخابات گفت: مردم در حال حاضر به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و امروز با مشارکت گسترده خود باعث شدند که انتخابات تهران به دور دوم کشیده نشود که خود باعث شد،‌در صرف هزینه بیت‌المال صرفه جویی شود.

چاوشی گفت: از منتخبان این انتخابات می‌خواهم که حتی از مخالفان خود هم دلجویی کنند چراکه اگر تمام جناح‌ها و گرایش‌های سیاسی در این انتخابات شرکت نمی‌کردند در نهایت حماسه‌ای خلق نمی‌شد. آنها که پیروز شدند باید به وعده های خود عمل کنند و آنها که رای کسب نکردند باید در عرصه‌های دیگر به خدمت مردم بپردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: همانطور که می‌دانید 16 نفر منتخب خبرگان در استان تهران نهایی شده است، اما نتیجه نهایی مجلس شورای اسلامی نیز تا ساعت 14 امروز نهایی خواهد شد. در حال حاضر در تهران 105 صندوق شمرده نشده است.

چاوشی درباره متفاوت بودن برخی آمار و ارقام‌ها در تعداد شعبات اخذ رای در استان تهران گفت: در روند رای‌گیری 13 شعبه به دلایل مختلفی تشکیل نشد به همین دلیل برخی آمارهای ارائه شده متفاوت بود.

وی با ارائه آمار رای‌ها در کل استان تهران گفت: بیش از 4 میلیون و 504 هزار رای برای مجلس خبرگان در این دوره از انتخابات به صندوق ریخته شده است و می توانم بگویم هیچ صندوقی مورد اعتراض جدی قرار نگرفته است.

چاوشی با ارائه آمار از میزان هزینه‌های برگزاری انتخابات در استان تهران گفت: بیش از 16 و نیم میلیارد تومان برای شعب اخذ رای در استان تهران در نظر گرفته شده بود که با شرایط فعلی باید از مردم تشکر کنیم که با مشارکت گسترده خود اجازه ندادند انتخابات به دور دوم کشیده شود و بیت‌المال هدر برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار