در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

تکذیب خبر فوت نوزاد صومعه سرایی

نوزاد صومعه سرایی در بیمارستان 17 شهریور رشت تحت مداوا قرار دارد.

تکذیب خبر فوت نوزاد صومعه سراییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان با تکذیب خبر سوختگی و فوت نوزاد صومعه سرایی گفت: در زمان حاضر این نوزاد در بیمارستان فوق تخصصی 17 شهریور رشت تحت مداوا قرار دارد و حال عمومی او رضایت بخش است.

فردین مهرابیان افزود: موضوع مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر سوختگی نوزاد سه روزه صومعه سرایی که به منظور درمان زردی در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا بستری بود و عدم پذیرش این نوزاد در 17 شهریور کذب محض است.

وی با بیان این که با بروز این شایعات و با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان ، تحقیق و بررسی در این زمینه انجام گرفت، اظهار کرد: بر اساس گزارش های رؤسای بیمارستان یاد شده، خبر منتشره کذب است و بیمار روز جمعه گذشته بلافاصله پس از مراجعه خانواده برای بستری نوزاد در بیمارستان 17 شهریور رشت، پذیرش شده است.

مهرابیان بیان کرد: طبق تشخیص پزشک ، نوزاد مبتلا به عارضه پوستی است و هیچ ارتباطی با مباحث مطرح شده در زمینه سوختگی ندارد.

شایان ذکر است روز گذشته (یکشنبه) خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر سوختگی یک نوزاد سه روزه اهل صومعه سرا که به منظور درمان زردی در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری شده بود و به دنبال آن، عدم پذیرش بیمار در بیمارستان 17 شهریور شهر رشت و نهایتا فوت این نوزاد، منتشر شده بود که با واکنش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی استان گیلان مواجه شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.