قزوین؛

قزوین و گیونجی خواهر خوانده شدند

استاندار قزوین و گیونجی کره جنوبی تفاهم نامه همکاری و خواهر خواندگی امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛استاندار قزوین در سفر هیات استان گیونجی   کره جنوبی به قزوین ،  ظرفیت های صنعت ، کشاورزی ، زیربنایی و گردشگری  را از اولویت های  همکاری قزوین برای سرمایه گذاری و یا سرمایه گذاری  مشترک اعلام کرد
.
قزوین و گیونجی خواهر خواند شدند

فریدون همتی ، گیونجی را یک استان توانمند در حوزه صنعتی دانست و گفت  : با توجه به اینکه 62 هزار واحد صنعتی در این استان ثبت شده است  می توانیم  فعالیت های مشترک برای کسب بازارهای جدید و یا تولید کالای مشترک برای بازارهای داخلی و خارجی را با هم دنبال کنیم.

نام کینگ پیل استاندار گیونجی کره جنوبی هم قزوین را یک استان ثروتمند با ظرفیت های خوب سرمایه گذاری دانست و گفت : ، توانمدیهای خوب قزوین در زمینه خودروهای خورشیدی و الکتریکی ، رباتیک و انرژیهای تجدید پذیر، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری مشترک است.

 استاندار کره جنوبی با بیان اینکه ما آماده هستیم علم دانشجویان ایرانی را تجاری سازی کنیم افزود ظرفیت های خوبی در دانشگاهای قزوین وجود دارد و ما هم سعی میکنیم اهداف مشترک را با تبادل علمی و دانشگاهی آغاز کنیم .

قزوین پیش از این با شهرهايی چون آلتو آلتنجو پرتغال، غازيان تپ ترکيه، بيشکک قرقيزستان ، ايروان ارمنستان وهايکوی چین تفاهم نامه خواهر خواندگی امضا کرده است.

انتهای پیام/


 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.