اصفهان؛

به استفاده از سیستم چرخشی دروازه بانی اعتقادی نداریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت : در بحث دروازه بانی اعتقادی به سیستم چرخشی ندارم و اگر نیاز باشد از دورازه بان دوم تیم در بازی استفاده می کنم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی ذوب آهن با لخویا با اشاره به این که برد بازی رفت دلیلی نمی شود که خود را برنده بازی فردا بدانیم تصریح کرد : آمادگی خوبی برای دیدار فردا داریم و تلاش خواهیم کرد نمایش خوبی در زمین داشته باشیم .

گل محمدی ادامه داد: تیم ما استراحت خوبی داشته و امیدوارم با توجه به همه شرایط، شاهد بازی قابل قبولی از سوی بازیکنان باشیم، بازیکنان از نظر روحی و جسمی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و امیدواریم در دیدار برگشت برابر لخویا هواداران ما را تنها نگذارند .

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد استفاده از سیستم چرخشی در درون دروازه گفت :

در بحث دروازه بانی اعتقادی به سیستم چرخشی ندارم و اگر نیاز باشد از دورازه بان دوم تیم در بازی استفاده می کنم .

وی ادامه داد ، استفاده از سیستم چرخشی دروازه بانان در این تیم جواب نداده است .

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی از این گروه صعود می کنند گفت : قابل پیش بینی نیست که کدام تیم به دور بعدی صعود می کندهر دو تیم بنیادکار و النصر تیم های با کیفیتی هستند و این کار ما را برای ادامه رقابت ها سخت می کند .

همچنین مهدی رجب زاده در خصوص این دیدار گفت : تا قبل از بازی با لخویا شناختی از این تیم نداشتم اما در قطر نسبت به این تیم شناخت خوبی پیدا کرده ایم، اکثر بازیکنان این تیم، فوتبالیست های بزرگی هستند که بیشتر این بازیکنان از کشورهای اروپایی به این تیم آمده اند.





انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.