زمانی : لیگ در خدمت تیم ملی خواهد بود

رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور گفت : برنامه ریزی کمیته لیگ و مسابقات در جهت هرچه بیشتر همسو بودن لیگ و تیم ملی است .

محمدعلی زمانی رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور ، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،از برنامه ریزی کمیته لیگ و مسابقات در سال آینده برای همسو بودن لیگ و تیم ملی بیان داشت و گفت : ان شاء اله پس از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی و صحبتی که با مربیان تیم ملی خواهیم داشت سعی خواهیم کرد که زمان آغاز و برگزاری لیگ ها به صورتی باشد که لیگ در خدمت تیم ملی باشد تا بازدهی مسابقات بیشتر از این باشد .  
 
وی همچنین از برگزاری همزمان مرحله پایانی تمامی لیگ های کاراته در بخش مردان گفت و بیان داشت : هفته پایانی سوپرلیگ کاراته و همچنین تمامی رده های سنی در بخش کاتا رده های سنی نونهالان ، جوانه ها و نیز کومیته جوانه ها و لیگ آینده سازان و امید برتر مردان ، روز سه شنبه 18 اسفندماه در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر دانشگاه علوم انتظامی پایتخت برگزار می شود .  
 
زمانی ادامه داد  : پس از آنکه تیم ها در نهایت به دو گروه رسیدند تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند در این مرحله نیز تیم ها به صورت ضربدری با هم مسابقه می دهند و سپس تیم های برنده مسابقه فینال را برگزار می کنند و تیم های بازنده هم دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد .  
 
وی افزود : شکر خدا طبق برنامه ریزیهای انجام شده امسال تمام لیگ هایمان تا قبل از پایان سال به اتمام می رسد و به هر ترتیبی بود سعی کردیم که تا پایان سال به نتیجه برسیم .  
 
رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته تصریح کرد : طبق برنامه ریزی های انجام شده سال آینده پس از ماه مبارک با رده های سنی پایه شروع می کنیم و  ان شاء اله تا پایان تابستان از زمانی که داریم بهترین استفاده را داشته باشیم . 

زمانی در خصوص برنامه ریزی لیگ در سال آینده بیان داشت : سال آینده حداکثر اوایل اسفندماه تمام را لیگ ها را به اتمام می رسانیم . 
 
زمانی درباره زمان آغاز سوپرلیگ در سال آینده گفت : در نظر داریم تا  انشاءاله قبل از مهرماه سوپرلیگ را آغاز کنیم و همچنین لیگ امید برتر را نیز در نظر داریم که زود آغاز کنیم تا به امید خدا لیگ در خدمت تیم ملی قرار بگیرد .  
 
رئیس کمیته لیگ و مسابقات درباره لیگ های پایه عنوان کرد : سال آینده لیگ های پایه را از اوایل تابستان شروع کنیم تا به امید خدا مسابقات رده های پایه نیز اثربخش باشد و در خدمت تیم ملی باشد .  
 
زمانی در پایان با تشکر از رسانه ها گفت : از شما و همچنین از تمامی رسانه ها تشکر می کنم که با انعکاس به موقع اخبار ، ما را یاری می کنند و برای کمک به پیشرفت کاراته در تلاش هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار