زاهدان؛

مسئولیت سنگین نامزدهای پیروز در تحقق وعده‎های انتخاباتی

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: نامزدهای پیروز انتخابات اکنون مسئولیت سنگینی در تحقق وعده‎های انتخاباتی خود دارند و سایر نامزدهای انتخابات نیز باید در کنار نمایندگان مجلس به عمران وسازندگی حوزه انتخابیه استان بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ محمد علی حمیدیان در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان با اشاره به جرایم و تخلفات انتخاباتی حین برگزاری انتخابات افزود: با رصد به هنگام حوزه‎های انتخابیه استان واماکن اخذ آرای انتخاباتی در هفتم اسفندماه جرایم و تخلفات تأثیرگذاری در فضای سیاسی استان رخ نداده است.
وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به شکایات احتمالی برخی از نامزدها ادامه داد: هیئت نظارت بر انتخابات استان به همه شکایات نامزدها رسیدگی می‎کند و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نیز تک تک آراء مردم در انتخابات را مصداق عینی حق‌الناس قلمداد و صیانت از این آراء را وظیفه ذاتی خود فرض می‎کند.
حمیدیان در ادامه با تشریح اهم اقدامات صورت یافته در ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: در سه ماهه اخیر همه تمهیدات لازم با هدف برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری انجام شده و این مهم زمینه را در تحقق حماسه هفتم اسفندماه فراهم ساخت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار