کرمانشاه؛

ایستگاه مطالعه به شیوه نوین

طرح ایستگاه مطالعه به منظور ترویج مطالعه و کتابخوانی و افزایش مراجعه به کتابخانه ها، به شیوه ای نوین و به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کارشناس ایستگاه مطالعه، درباره برقراری مجدد ایستگاه مطالعه به شیوه ای نوین گفت: به منظور بهینه سازی طرح ایستگاه مطالعه و با هدف کاربرد شیوه های نوین در ترویج مطالعه و افزایش مراجعه به کتابخانه های عمومی، طرح ایستگاه مطالعه به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.

عمران قربانیان افزود: محتوای جدید ایستگاه های مطالعه را کارت های «بخوانید و به اشتراک بگذارید» در 15 عنوان شامل موضوعات انقلاب اسلامی، کودک و نوجوان و طنز، چاپ شده و در بین ایستگاه های مطالعه استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: صفحه اصلی این کارت ها، حاوی تصویر معرفی یک کتاب و چگونگی عضویت در کتابخانه و دسترسی به منبع "با معرفی سایت و کد QR" ارائه شده است و در پشت کارت، معرفی 3 کتاب در ارتباط به موضوع کتاب اصلی آمده است.

قربانیان تعداد ایستگاه های مطالعه را 21 ایستگاه در استان برشمرد و افزود: 14 ایستگاه در شهرستان کرمانشاه و 7 ایستگاه دیگر در شهرستان های اسلام آباد غرب، سنقر، صحنه، هرسین، کنگاور، جوانرود و سرپل ذهاب مستقر هستند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار