ایلام؛‌

تاکید استاندار بر ضرورت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها

محمدرضا مروارید گفت : میوه مورد نیاز مردم برای شب عید به اندازه کافی در سردخانه های استان ذخیره شده است.

تاکید استاندار ایلام بر ضرورت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه کیفیت میوه های ذخیره شده برای نوروز ٩5 بسیار بالا است، افزود: در حال حاضر سهمیه مصوب سیب و پرتقال استان به صورت ١٠٠ درصد تامین و ذخیره سازی شده است.

وی با تاکید بر ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ منجمد در سردخانه های استان گفت : هماهنگی لازم جهت تنظیم بازار باید بصورت واحد انجام می شود و تغییر قیمت ها باید بر اساس کار کارشناسی باشد بطوری که مرغداران استان متضرر نشوند.

مروارید با بیان اینکه قیمت مرغ اکنون در بازار متعادل است، ادامه داد: گوشت قرمز منجمد نیز به میزان کافی ذخیره سازی شده و در صورت نیاز مردم به این محصولات روانه بازار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست با تاکید بر فراهم کردن میوه شب عید مورد نیاز مردم استان، خواستار نظارت بر بازار به منظور ثبات قیمت ها در ایام پایانی سال توسط دستگاه های متولی شد.

عسگری با اشاره به آیین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: تمامی دستگاه هایی که بطور مستقیم با ارباب رجوع و مردم ارتباط دارند، مکلف هستند اطلاعات لازم را در خصوص ارائه کار به مراجعان و خدمات رسانی به عامه مردم بصورت شفاف به وزارت کشور و استانداری ها ارائه کنند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.