شیخ‌طادی در تدارک ساخت «آتش در نیستان» و «امپراتور جهنم»

برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در سی‌امین جشنواره فیلم فجر، از فعالیت‌های اخیر سینمایی و تلویزیونی خود گفت.

پرویز شیخ‌طادی نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت‌هایش گفت: در حال نوشتن فیلمنامه‌ یک سریال تاریخی به اسم «آتش در نیستان» برای تلویزیون هستم که قرارداد نگارش آن از سوی آقای صدیقی با شبکه آی فیلم بسته شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه راجع به یک قهرمانی ایرانی است که تلاش می‌کند، اقوام ایرانی را علیه حمله مغول‌ها متحد کند و فکر می‌کنم نگارش آن حداقل یکسال و نیم زمان ببرد.

کارگردان «روزهای زندگی» با بیان این نکته که قصد ندارد از بازیگرهای خیلی معروف در این سریال استفاده کند، گفت: بخشی از این مجموعه جلوه‌های ویژه خواهد بود و بخشی هم در شهرک‌های سینمایی موجود اتفاق می‌افتد که با تمام شدن مرحله نگارش لوکیشن‌ها انتخاب خواهد شد.

شیخ‌طادی که پیش از این وعده ساخت فیلم «امپراتور جهنم» را داده بود در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: فیلمنامه «امپراتور جهنم» تقریبا تمام شده است و تلاش می‌کنیم پیش از تولید «آتش در نیستان» امکاناتی برای ساخت آن فراهم شود. با بنیاد روایت و وزارت ارشاد صحبت‌هایی شده است؛ اما چون هزینه ساخت این قسم کارها زیاد است و در حال حاضر وضعیت بودجه فرهنگی کشور مناسب نیست، تولید این پروژه قدری مشکل است.

وی افزود: این فیلم دارای یک سوژه حساس است که بخشی از آن در ایران و بخشی در یک کشور اروپایی اتفاق می‌افتاد و به جریانات پشت پرده تکفیری‌ها و منطقه می‌پردازد.

گفتنی است؛ شیخ‌طادی پیش از این چندین فیلم سینمایی از جمله «روزهای زندگی»، «شکارچی شنبه»، «دایناسور»، «سینه سرخ»، «پشت پرده مه»، «روایت سه‌گانه» و «دختری از آسمان» را جلوی دوربین برده است و در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین کارگردان برای فیلم «روزهای زندگی» شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.