مركز پژوهشي مطالعات اجتماعي، رفتاري موبايل و اينترنت طي مراسمي در دانشكده علوم انساني دانشگاه كاشان راه اندازی شد.

رييس دانشگاه كاشان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این مرکز منطبق با سند راهبردي و همكاري اعضاي هيات علمي جنبه هاي پژوهشي، آموزشي، مشاوره ای و ترویجی مسايل مربوط به موبايل و اينترنت را در ابعاد اجتماعي و رفتاری تحليل و بررسي می کند.

عباس زراعت، تمركززه ترين منابع و برخي دستاوردهاي علمي و تحقيقاتي، رويكرد برون گرايي و اجرای طرح هاي كاربردي را در مركز تاکید کرد و افزود: بيش از 200 مقاله و كتاب براي اين مركز تهيه شده است.

وي با تاکید بر رويكرد آموزشي اين مركز و ایجاد گرایش های بین رشته اي متناسب با مركز گفت:از لحاظ پژوهشی نیز تلاش هایی برای تدوین و تنظیم اساسنامه مجله پژوهشی متناسب با مرکز انجام شده است.

به گفته وی، ضرورت همكاري منسجم با مركز كارآفريني و معاونت فرهنگي و دانشجويي براي برپايي سمينارها و كارگاه ها، تهیه بانك اطلاعاتي از مجموعه ايده ها، پايان نامه ها و زمينه جديدي براي تاسيس گرايش ها در ارتباط با فضاي مجازي از دیگر فعالیت های مرکز است.

ریيس دانشگاه كاشان، برگزاري همايش هاي دوسالانه، برگزاري نشست هاو مشاوره هاي متناسب با موضوعات مركز و مورد نياز مردم و نهادها را از برنامه هاي پيش روي اين مركز برشمرد و گفت: مطالعه سه حوزه جامعه شناسي و مديريتروانشناختی، تربیتی و تربیت بدنی و حوزه حقوقی با شرح وظايف خاص آن در این مرکز تدارك ديده شده است. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.